UA : Для виконання кваліфікаційної роботи бакалавра «Візуальні рекламні комунікації українських брендів під час війни» опрацьовано 57 джерел.
Об’єктом дослідження є візуальні рекламні комунікації таких брендів,
як Comfy, Сільпо, Eva, Київстар, Алло у період 2022-2024 років.
Предметом дослідження є особливості візуальних рекламних
комунікацій українських брендів під час війни.
Мета дослідження: дослідити особливості візуальних рекламних
комунікацій українських брендів у період 2022-2024 рр.
Для реалізації поставленої мети необхідно виконати такі завдання:
1) провести ініціалізацію понять;
2) схарактеризувати вплив віжуалу на сприйняття споживачів;
3) визначити роль візуальних рекламних комунікацій у побудові бренду
в умовах кризи;
4) дослідити особливості візуальної реклами українських брендів під
час війни;
5) репрезентувати власне творче портфоліо.
Методи дослідження: аналізу й синтезу під час вироблення наукової
концепції, типологічний та компаративний під час аналізу практичного
матеріалу.
Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці,
присвячені розгляду рекламного ринку та використанню візуальних
комунікаційних стратегій таких вітчизняних і зарубіжних дослідників:
К. Врони [57], А. Марченко [15], О Михайловича [17], Н. Попової [22],
Н. Санакоєвої [28], Л. Сухорукової [30].
Наукова новизна одержаних результатів полягає у комплексному
аналізі візуальних рекламних комунікацій українських брендів під час війни.
Виявлено вплив кризових умов на рекламні стратегії, досліджено зміну
комунікаційних підходів та визначено ефективність різних візуальних
елементів у підтримці бренду в умовах війни.
Сфера застосування: матеріали роботи можуть бути використані в
наукових доповідях, в матеріалах лекцій у рамках курсів для студентів ОП
«Реклама і зв’язки з громадськістю», при написанні курсових та дипломних
робіт студентами факультету журналістики.
EN : Naumova Y.V. Visual Advertising Communications of Ukrainian Brands
During the War. Zaporizhzhia National University, 2024.
The study aims to explore the peculiarities of visual advertising
communications of Ukrainian brands during the period of 2022-2024, focusing on
the impact of wartime conditions on these communications. The research defines the
main concepts of visual advertising, determines the role of visual advertising
communications in brand building, investigates the influence of visual elements on
consumer perception, and identifies the unique characteristics of visual advertising
during the war. It also analyzes successful advertising campaigns conducted during
the war and presents a personal creative portfolio.
The research employs both theoretical and practical methods, including
analysis and synthesis for developing the scientific concept, and typological and
comparative methods for practical material analysis. The study involves reviewing
domestic and international literature, case studies of successful campaigns, and the
creation of a creative portfolio.
The research provides a comprehensive analysis of visual advertising
communications of Ukrainian brands during the war, revealing the significant
influence of crisis conditions on advertising strategies. It documents the shift in
communication approaches and identifies the effectiveness of various visual
elements in maintaining brand support during the war.
The findings contribute to the understanding of how visual advertising can
adapt to crisis conditions, offering valuable insights for both academic research and
practical applications in advertising and brand management. This study can be
utilized in academic courses, lectures, and further research related to advertising and
public relations.