ZNU Institutional Repository

Креативні комунікації лідерів рекламного та PR-простору України

Show simple item record

dc.contributor.author Маркова, Валерія Валеріївна
dc.date.accessioned 2024-06-24T09:36:51Z
dc.date.available 2024-06-24T09:36:51Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19635
dc.description Маркова В. В. Креативні комунікації лідерів рекламного та PR-простору України : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник В. В. Березенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 70 с. uk
dc.description.abstract UA : Для виконання кваліфікаційної роботи бакалавра «Креативні комунікації лідерів рекламного та PR-простору України» опрацьовано 74 джерела. Об'єктом дослідження є кейси лідерів рекламного та PR-простору України у 2023 році. Предметом дослідження є концепти креативів рекламнокомунікаційних кампаній під час війни. Мета роботи: дослідити особливості креативних концепцій рекламнокомунікаційних кампаній лідерів ринку України в 2023 році. Реалізація мети передбачає розв'язання таких завдань: 1) провести ініціалізацію ключових понять дослідження; 2) схарактеризувати рейтинги українських комунікаційних агенцій; 3) дослідити кейси реалізованих комунікаційних кампаній лідерів галузі у 2023році; 4) репрезентувати власне творче портфоліо. У процесі дослідження застосовувалися такі методи: аналізу й синтезу (під час вироблення наукової концепції), проблемно-хронологічний (під час дослідження історії розвитку сфери рекламної індустрії); порівняльний, типологічний і описовий (у ході дослідження рекламних та PR-матеріалів, опрацювання інших джерел інформації), узагальнення та інтерпретації (під час формулювання проміжних і загальних висновків дослідження). Теоретичне та практичне значення роботи полягає в тому, що набуті в основі наукового дослідження знання можуть бути використані в матеріалах лекцій у рамках курсів для студентів освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю. Наукова новизна роботи полягає в дослідженні інноваційних підходів, методів та стратегій рекламних креативів в умовах повномасштабної війни; вивченні та аналізі кейсів провідними українськими агенціями, зокрема таких як Grеs Tоdоrchuk, Banda agеncy, Pоstmеn, TABASCO, I АM IDЕА та інші. Сфера застосування: матеріали роботи можуть бути використані в наукових доповідях, в матеріалах лекцій у рамках курсів для студентів ОП «Реклама і зв’язки з громадськістю», при написанні курсових та дипломних робіт студентами факультету журналістики. uk
dc.description.abstract EN : In the qualification work of the bachelor, the creative communications of the leaders of the advertising and PR space of Ukraine were investigated. In particular, the essence and structure of the concept of "Creative communications" was analyzed. The main categories of creatives in 2023 have been determined. The key trends of creative communications are characterized, the advertising and PR space of Ukraine in 2023 is characterized. The activities of the industry leaders were analyzed on the basis of the VRK ratings. The cases of such advertising agencies as: Gres Todorchuk, Vanda agency, Postmen were analyzed in detail. Tabassсo. I AM IDEA. The trends of Creative communication campaigns in the digital sphere have been studied Also, in the qualifying work, one's own creative portfolio is represented. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject рекламні комунікації uk
dc.subject креатив uk
dc.subject креативні комунікаційні кампанії uk
dc.subject комунікаційні агенції uk
dc.subject advertising communications uk
dc.subject creative uk
dc.subject creative communication campaigns uk
dc.subject communication agencies uk
dc.title Креативні комунікації лідерів рекламного та PR-простору України uk
dc.type Робота бакалавра uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics