ZNU Institutional Repository

Організація PR-комунікації бізнесових організацій за допомогою корпоративних сайтів

Show simple item record

dc.contributor.author Попов, Богдан Олександрович
dc.date.accessioned 2024-06-24T11:48:34Z
dc.date.available 2024-06-24T11:48:34Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19651
dc.description Попов Б. О. Організація PR-комунікації бізнесових організацій за допомогою корпоративних сайтів : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник В. В. Березенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 66 с. uk
dc.description.abstract UA : Для виконання кваліфікаційної роботи бакалавра на тему «PR-комунікація бізнесових організацій за допомогою корпоративних сайтів» опрацьовано 33 джерела. Об’єктом дослідження є PR-комунікація бізнесових організацій України в інтернет-просторі. Предметом дослідження є корпоративні сайти провідних бізнесових компаній України ПрАТ «Оболонь», «PepsiCo Україна» і «Нова пошта» та їх комунікаційні можливості в сфері PR. Мета дослідження: дослідити реалізацію PR-комунікації провідних бізнесових організацій ПрАТ «Оболонь», «PepsiCo Україна» і «Нова пошта» за допомогою корпоративних сайтів. Для реалізації поставленої мети необхідно виконати такі завдання: 1) проаналізувати роль PR-комунікації в сфері бізнесу; 2) виявити функції та завдання PR-комунікацій в бізнесовій сфері; 3) визначити принципи організації PR-комунікацій бізнесових організацій; 4) розглянути види корпоративних сайтів; 5) означити комунікаційні задачі та функції корпоративних сайтів; 6) проаналізувати реалізацію PR-комунікації бізнесових організацій України за допомогою корпоративних сайтів провідних бізнесових компаній України ПрАТ «Оболонь», «PepsiCo Україна» і «Нова пошта». Методи дослідження: аналіз теоретичного та емпіричного матеріалу під час вироблення наукової концепції, описовий та порівняльний під час аналізу практичного матеріалу. Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці, присвячені вивченню PR-комунікації т корпоративних сайтів таких вітчизняних та зарубіжних дослідників: Березенко В.В., Зеліч В.В., Королько В.Г., Некрасова О.В., Курбан О.В., Лисий А.О., Полторак В.А., Редько М., Солдатенко І.О., Нетецька Т.М., Шугаєв А. В., Тараба І. О., Black S., Harlow Rex F., Newsom, D., Turk, J.V., & Kruckeberg, D., Mencher М. та ін. Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що здійснено спробу проаналізувати перспективність та необхідність використання корпоративних сайтів для здійснення PR-комунікації бізнесовими організаціями з метою посилення їх іміджу, репутації таконкурентноздатності. Сфера застосування: матеріали роботи можуть бути використані в наукових доповідях, в матеріалах лекцій у рамках курсів для студентів спеціальності «Реклама і зв’язки з громадськістю», при написанні курсових та дипломних робіт студентами факультету журналістики, у можливості використання спеціалістами поданої інформації в практичному аспекті просування компаній за допомого. Корпоративних сайтів. uk
dc.description.abstract EN : Popov B. PR communication of business organizations using corporate websites . Zaporizhzhya, 2024. 66 pages. The purpose of the study: to investigate the implementation of PR communication of leading business organizations: PrJSC "Obolon", "PepsiCo Ukraine" and "Nova Poshta" with the help of corporate websites. The object of the study is PR communication of Ukrainian business organizations in the Internet space. The subject of the study is the corporate websites of the leading business companies of Ukraine Obolon PJSC, PepsiCo Ukraine and Nova Poshta and their communication capabilities in the field of PR. We achieved the following results: analyzed the role of PR communications in the business sphere; defined the functions and tasks of PR communications in the business sphere; principles of organizing PR communications of business organizations; considered the types of corporate sites; defined communication tasks and functions of corporate sites; analyzed the implementation of PR communications of business organizations of Ukraine with the help of corporate websites of leading Ukrainian business companies Obolon PJSC, PepsiCo Ukraine and Nova Poshta. In the work theoretical and practical methods are used. In particular, the analysis of theoretical and empirical material during the development of a scientific concept, descriptive and comparative during the analysis of practical material. The scientific novelty of the obtained results lies in the fact that an attempt was made to analyze the prospects and necessity of using corporate sites for PR communication by business organizations in order to strengthen their image, reputation and competitiveness. The significance of the research is clear: the materials of the work can be used in scientific reports, in the materials of lectures as part of courses for students of the "Advertising and Public Relations" specialty, when writing term papers and diplomas by students of the Faculty of Journalism, in the possibility of using the information presented by specialists in a practical aspect promoting companies for help. Corporate sites. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject PR uk
dc.subject PR-комунікація uk
dc.subject корпоративний сайт uk
dc.subject бізнес uk
dc.subject бізнесова організація uk
dc.subject імідж uk
dc.subject репутаційний капітал uk
dc.subject PR-communication uk
dc.subject corporate website uk
dc.subject business uk
dc.subject business organization uk
dc.subject іmage uk
dc.title Організація PR-комунікації бізнесових організацій за допомогою корпоративних сайтів uk
dc.type Робота бакалавра uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics