dc.contributor.author |
Рябенко, Дар’я Дмитрівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-06-24T12:08:11Z |
|
dc.date.available |
2024-06-24T12:08:11Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19656 |
|
dc.description |
Рябенко Д. Д. Формування образу політичного діяча засобами PR-комунікації : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник В. В. Березенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 72 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Для виконання кваліфікаційної роботи бакалавра «Формування образу політичного діяча
засобами PR-комунікації» опрацьовано 35 джерел.
Об'єктом дослідження є – образ політичного діяча.
Предметом дослідження PR-комунікативні стратегії формування
образу персоналіїв українського політикуму, зокрема, у ЗМІ.
Мета дослідження: вивчення та аналіз використання засобів PR-
комунікації у процесі формування образу політичного діяча.
Для реалізації поставленої мети необхідно виконати такі завдання:
1) з’ясувати сутність образу та його особливості;
2) виявити вплив матеріалів преси, сайтів мережі інтернет, телебачення
на формування образу політичних діячів;
3) визначити засоби PR-комунікації у процесі формування образу
політичного діяча;
4) дослідити методологічні аспекти образотворення;
5) розробити рекомендації щодо формування позитивного образу
політика засобами PR-комунікації з метою покращення образу у ком’юніті
виборців.
Методи дослідження: аналіз наукової літератури, порівняльний при
визначенні ефективних методів паблік рилейшнз у створенні образу політичного
діяча, описовий для загальної характеристики стану вивчення проблеми, аналізу
для виділення ключових понять дослідження, опитування та систематизації для
упорядкування напрацьованого матеріалу.
Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці
таких вчених, як Бабак М., Балабанова Л., Барна Н., Бебик В., Березенко В.,
Куліш А., Романовський О., Михайличенко В., Холод О. та ін.
Наукова новизна одержаних результатів полягає в визначені
ефективності використання засобів PR-комунікації у процесі формування образу
політичного діяча.
Практична цінність даної бакалаврської робот полягає в можливості
застосування одержаних результатів в розробці алгоритму формування образу
політичного діяча, матеріали роботи можуть бути використані в наукових
доповідях, а також корисні для громадських діячів, викладачів та студенті.
Структура та обсяг. Бакалаврська робота складається з вступу, трьох
розділів, висновків та списку використаних джерел. |
uk |
dc.description.abstract |
EN : Ryabenko D. Creative communications of the leaders of the advertising and
PR space of Ukraine. Zaporizhzhya, 2024. 72 р.
The purpose of the study: study and analysis of the use of PR communication
tools in the process of forming the image of a political figure.
The object of research is the image of a political figure.
The subject of the research is PR-communicative strategies for forming the
image of Ukrainian political figures, in particular, in the mass media.
To realize the set goal, the following tasks were performed: the essence of the
image and its features were clarified; the impact of press materials, Internet sites, and
television on the formation of the image of political figures was revealed; means of PR
communication in the process of forming the image of a political figure are defined;
methodological aspects of imaging were investigated; recommendations were
developed for the formation of a positive image of a politician by means of PR
communication in order to improve the image in the voter community.
The scientific novelty of the obtained results lies in the determined effectiveness
of the use of PR communication tools in the process of forming the image of a political
figure.
Research methods: analysis of scientific literature, comparative when
determining effective methods of public relations in creating the image of a political
figure, descriptive for the general characterization of the state of study of the problem,
analysis for the selection of key research concepts, survey and systematization for
organizing the material.
The practical value of this bachelor thesis lies in the possibility of applying the
obtained results in the development of an algorithm for the formation of the image of
a political figure, the materials of the thesis can be used in scientific reports, and are
also useful for public figures, teachers and students. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
зв’язки з громадскістю |
uk |
dc.subject |
політик |
uk |
dc.subject |
образ |
uk |
dc.subject |
репутація |
uk |
dc.subject |
імідж |
uk |
dc.subject |
селф-брендинг |
uk |
dc.subject |
public relations |
uk |
dc.subject |
politician |
uk |
dc.subject |
image |
uk |
dc.subject |
reputation |
uk |
dc.subject |
image |
uk |
dc.subject |
self-branding |
uk |
dc.title |
Формування образу політичного діяча засобами PR-комунікації |
uk |
dc.type |
Робота бакалавра |
uk |