dc.description.abstract |
UA : Для виконання кваліфікаційної роботи бакалавра «Соціальна реклама в Україні в умовах
воєнного стану» використано 38 джерел.
Об’єктом дослідження є рекламні кампанії України соціального
спрямування на воєнну тематику (2022-2024 рр).
Предметом дослідження є засоби, функції та різновиди української
соціальної реклами патріотичного спрямування.
Мета роботи – проаналізувати найкращі зразки українських соціальних
рекламних кампаній в умовах воєнного стану.
Відповідно до вказаної мети в роботі поставлені такі завдання:
1. Визначити особливості соціальної реклами.
2. Описати важливість соціальної реклами в умовах війни.
3. Дослідити особливості соціальної реклами українського виробництва в
умовах війни.
4. Проаналізувати найкращі рекламні кампанії соціального спрямування на
воєнну тематику за останні роки.
Методологічну основу дослідження складають праці вчених, які
досліджували соціальну рекламу в українській та зарубіжній науковій думці, а
саме: О. Агарков, О. Анісімова, В. Бугрим, О. Голік, Н. Грицюта,
М. Докторович, І. Карпова, Л. Клос, Р. Колядюк, А. Конончук, А. Космина,
О. Курбан, Н. Кутуза, О. Лук’янихіна, І. Мороз, Б. Обритько, Д. Олтаржевський,
Г. Онкович, В. Осаула, В. Рогожина та інші.
Методи дослідження: для з’ясування специфіки соціальної реклами в
Україні в умовах воєнного стану було використано такі методи: аналіз,
описовий метод; для дослідження соціальної реклами на воєнну тематику:
контент-аналіз, метод класифікації та узагальнення, проблемно-тематичний
метод.
Наукова новизна дослідження полягає в тому, що у роботі були
детально і ґрунтовно проаналізовані найкращі соціальні рекламні кампанії на
патріотичну тематику за останні роки.
Практичне значення одержаних результатів. Матеріали проведеного
дослідження можуть бути використані у професійній діяльності рекламістів,
PR-фахівців, а також може бути використана під час вивчення спецкурсів,
семінарів та практичних занять. Дані дослідження можуть бути використані при
написанні курсових та кваліфікаційних робіт бакалавра студентами факультету
журналістики. |
uk |
dc.description.abstract |
EN : Fateeva A.A. Social advertising in Ukraine under martial law. Zaporizhzhia.
2024. 54 p.
In the conditions of the information society, it is difficult to find a person who
does not have at least the slightest idea about advertising. It is hard to imagine
modern life without it. Advertising is available almost everywhere, it is an important
means of influencing all spheres of life of both a specific individual and society as a
whole.
The role of social advertising in social relations is constantly growing. Its
peculiarity is that it is aimed at drawing the attention of the public to the solution of a
certain social problem, updating moral values and principles, forming a certain public
opinion, positive attitude towards state structures, its armed forces, etc.
The purpose of the work is to analyze the best examples of Ukrainian social
advertising campaigns under martial law.
In accordance with the specified goal, the following tasks are set in the work:
1. Determine the features of social advertising.
2. Describe the importance of social advertising in wartime.
3. To investigate the peculiarities of social advertising of Ukrainian production
in the conditions of war.
4. To analyze the best advertising campaigns of social direction on the military
theme in recent years.
The object of the study is the advertising campaigns of Ukraine with a social
direction on the military theme (2022-2024).
The subject of the study is the means, functions and varieties of Ukrainian social
advertising of a patriotic direction. |
uk |