UA : Кваліфікаційна робота – 76 сторінок, 3 рисунки, 2 таблиця, 60 літературних джерел, 4 додатків.
Метою дослідження є доказ ефективності рекламного туру в просуванні туристичного продукту.
Відповідно до мети роботи нами було встановленно такі дослідницькі завдання:
o Вивчити теоретичні засади туристичного продукту
o Дослідити ефективність проведення рекламних турів на продаж турів
o Розробити рекламний тур до Єгипту
Об’єкт – рекламний тур.
Предмет – предметом дослідження є основні показники які впливають на ефективність рекламних турів, та подальше просунення турів.
Методи дослідження: соціологічні та економічні методи дослідження, а саме: аналізу і синтезу, описовий, порівняльний,проектування анкетування.
Основна частина роботи присвячена дослідженю основних шляхів підвищення ефективності рекламних турів та впливу таких турів на подальший продаж туристичного продукту туроператором. Розробленя «Рекламного туру в Єгипет із Запоріжжя».
EN : Qualification work — 76 pages,3 figures,2tables,60 literature,4 applications.
The purpose of the work is to investigate the effectiveness of promotion of the tourist product through the introduction of advertising tours.
The object is an advertising tour.
Subject — The subject of the study is the main indicators that influence the effectiveness of advertising tours, and the further promotion of tours.
Research Methods: Sociological and economic research methods, namely: analysis and synthesis, descriptive, comparative, questionnaire design.
The main part of the work is devoted to the study of improving the effectiveness of advertising tours, and the impact of such tours on the further sale of the tourist product by the tourist operator. By developing an advanced author's tour «Advertising Tour to Egypt from Zaporozhye».