UA : Дипломна робота – 74 сторінки, 61 джерело, 1 додаток.
Об’єкт дослідження: процес формування іншомовної компетентності у студентів-філологів за допомогою створення навчальних проблемно-комунікативних ситуацій.
Мета роботи: теоретичне обґрунтування та практична розробка (впра-ви) методики для створення та формування у студентів іншомовної компете-нтності з використанням проблемно-комунікативних ситуацій з урахуванням вікових особливостей студентів.
Теоретико-методологічні засади: розгляд теми дипломної роботи на основі трьох категорій матеріалу (художній матеріал, нехудожній матеріал, вербально-зображальний матеріал); ознайомленні із психологічними та педа-гогічними особливостями студентів, а також розгляд проблемно-комунікативних ситуацій у сучасній методиці.
Отримані результати: у сучасних студентів прослідковується пробле-ма із комунікацією один з одним. Вони переживають, що не виправдають очікування оточуючих. Саме у студентів відбувається формування активного словникового запасу, котрий буде і надалі їми використовуватись. Розвиток вміння спілкування у студентів може бути да декількох етапів, на яких вико-ристовують художні матеріали, нехудожні, а також вербально-зображальні матеріали. Було створено систему вправ, за допомогою яких у студентів буде розвиватися мовлення та комунікація один із одним.
EN : This diploma thesis is devoted to the study of students' age characteristics and the possibility of forming in them English-language competence on the basis of communicative situations. Each time, students need to create communication situations in which they have developed an interest, a desire to solve this problem, and developed the ability to communicate with each other. In order to better ac-quire knowledge and memorize it for students, special educational language and communication situations are created, which, as a result, fulfilled their purpose and inspired students to memorize the information they needed and also expanded their vocabulary.
The students had the opportunity to study different materials and to under-stand that there is a lot to be learned through help. They also learned to use their vocabulary in communication with native speakers. At each session, they were given the opportunity to communicate in a foreign language, which they did not miss.