ZNU Institutional Repository

Формування англомовної компетентності у студентів-філологів в системі створення комунікативних ситуацій

Show simple item record

dc.contributor.author Чечель, Юлія Віталіївна
dc.date.accessioned 2020-04-06T12:01:51Z
dc.date.available 2020-04-06T12:01:51Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2523
dc.description Чечель Ю. В. Формування англомовної компетентності у студентів-філологів в системі створення комунікативних ситуацій : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 035 "Філологія" / наук. керівник Т. О. Пахомова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 74 с. uk
dc.description.abstract UA : Дипломна робота – 74 сторінки, 61 джерело, 1 додаток. Об’єкт дослідження: процес формування іншомовної компетентності у студентів-філологів за допомогою створення навчальних проблемно-комунікативних ситуацій. Мета роботи: теоретичне обґрунтування та практична розробка (впра-ви) методики для створення та формування у студентів іншомовної компете-нтності з використанням проблемно-комунікативних ситуацій з урахуванням вікових особливостей студентів. Теоретико-методологічні засади: розгляд теми дипломної роботи на основі трьох категорій матеріалу (художній матеріал, нехудожній матеріал, вербально-зображальний матеріал); ознайомленні із психологічними та педа-гогічними особливостями студентів, а також розгляд проблемно-комунікативних ситуацій у сучасній методиці. Отримані результати: у сучасних студентів прослідковується пробле-ма із комунікацією один з одним. Вони переживають, що не виправдають очікування оточуючих. Саме у студентів відбувається формування активного словникового запасу, котрий буде і надалі їми використовуватись. Розвиток вміння спілкування у студентів може бути да декількох етапів, на яких вико-ристовують художні матеріали, нехудожні, а також вербально-зображальні матеріали. Було створено систему вправ, за допомогою яких у студентів буде розвиватися мовлення та комунікація один із одним. uk
dc.description.abstract EN : This diploma thesis is devoted to the study of students' age characteristics and the possibility of forming in them English-language competence on the basis of communicative situations. Each time, students need to create communication situations in which they have developed an interest, a desire to solve this problem, and developed the ability to communicate with each other. In order to better ac-quire knowledge and memorize it for students, special educational language and communication situations are created, which, as a result, fulfilled their purpose and inspired students to memorize the information they needed and also expanded their vocabulary. The students had the opportunity to study different materials and to under-stand that there is a lot to be learned through help. They also learned to use their vocabulary in communication with native speakers. At each session, they were given the opportunity to communicate in a foreign language, which they did not miss. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject акмеологічний підхід uk
dc.subject комунікативність uk
dc.subject компетентність uk
dc.subject навчальний проблемно-комунікативний підхід uk
dc.subject самооцінка особистості uk
dc.subject художній матеріал uk
dc.subject нехудожній матеріал uk
dc.subject вербально-зображальний матеріал uk
dc.subject навчальні проблемно-комунікативні ситуації uk
dc.subject лінгвосоціокультурний підхід uk
dc.subject комунікативно-діяльний підхід uk
dc.subject психолого-педагогічна наука uk
dc.subject навчально-мовні ситуації uk
dc.title Формування англомовної компетентності у студентів-філологів в системі створення комунікативних ситуацій uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics