Інституційний репозитарій ЗНУ

PR засоби формування публічного іміджу представників керівної ланки організацій

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Брикова, Ганна Олександрівна
dc.date.accessioned 2020-04-09T03:46:24Z
dc.date.available 2020-04-09T03:46:24Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2643
dc.description Брикова Г. О. PR засоби формування публічного іміджу представників керівної ланки організацій : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник В. В. Березенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2019. 123 с. uk
dc.description.abstract UA : Дипломна робота «PR-засоби формування публічного іміджу представників керівної ланки організацій» – основний текст – 70 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 75 джерел. Об’єкт дослідження – PR-засоби створення публічного іміджу представників керівної ланки організацій ТОВ «Урожай» Олексія Пучкова, «100% Interior» Віталія Івахова, журнала «VIP club» Анни Нечипуренко, проректора з наукової роботи ЗНУ Геннадія Васильчука. Предмет дослідження – PR-засоби формування публічного іміджу у соціальних мережах, під час публічних виступів та інтерв’ю. Мета роботи: дослідження особливостей PR-засобів формування публічного іміджу керівників: ТОВ «Урожай» Олексія Пучкова,«100% Interior» Віталія Івахова, журнала «VIP club» Анни Нечипуренко, проректора з наукової роботи ЗНУ Геннадія Васильчука. Реалізація мети передбачає виконання завдань: 1) з’ясувати сутність та структуру поняття «імідж» в науковому дискурсі, 2) розглянути завдання, функції та принципи формування іміджу представників керівної ланки організацій; 3) дослідити структуру іміджформуючої інформації; 4) охарактеризувати етапи формування «внутрішнього» та «зовнішнього» іміджу лідера; 5) проаналізувати імідж керівників досліджуваних організацій: ТОВ «Урожай» Олексія Пучкова «100% Interior» Віталія Івахова, журнала «VIP club» Анни Нечипуренко, проректора з наукової роботи ЗНУ Геннадія Васильчука. 6) запропонувати шляхи вдосконалення іміджу обраних керівників. Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці, присвячені загальній теорії PR та іміджелогії, таких вітчизняних і зарубіжних вчених: Н. Барна, Н. Зражевська, Г. Почепцов, Л. Браун, Т. Примак, А. Панасюк, Є. Перелигіна, Джо Марконі та інших. Також роботи PR-менеджерів практиків В. Кирилової, С. Корольової, опубліковані в галузевих виданнях, серед них портал texterra.ru. Поставлені мета і завдання зумовили застосування таких методів дослідження, як аналіз та синтез під час вивчення теоретичних аспектів поняття «імідж», «іміджмейкерство», «іміджелогія», «вербальний імідж» та «невербальний імідж»; порівняльний підхід, соціальні методи дослідження, інтерв’ю, спостереження під час вивчення особливостей створення іміджу керівника. Сфера застосування: Матеріали дослідження можуть бути використані під час подальших наукових розробок, викладання університетських курсів, пов’язаних з вивченням особливостей іміджування, при написанні курсових та дипломних робіт тощо. uk
dc.description.abstract EN : Brykova H. PR-tools of forming public image of organizations leaders / H. Brykova. Zaporizhzhia, 2019. 123 pp. Producing an attractive image is an integral part of social communication culture, and the image of a leader is an essential personal and professional characteristic. Typically, the more attractive a person is, the higher his professional authority, as well as the public reputation of the organization he represents. To form an image is not to change a person’s personality. This process is not turning one person to a completely different one. So, it is important for the leader to know the basics of image-making and psychology in order to be able to assess his own peculiarities and use his strengths and weaknesses. Research objective: research on the features of PR-tools of forming public image of organizations leaders: Oleksii Puchkov («Urozhai» LLC), Vitalii Ivakhov («100% Interior»), Anna Nechypurenko («VIP club» magazine), Vice Rector for Research work of ZNU Vasylchuk H.М.. Object of research: PR-tools of forming public image of the leaders: Oleksii Puchkov («Urozhai» LLC), Vitalii Ivakhov («100% Interior»), Anna Nechypurenko («VIP club» magazine), Vice Rector for Research work of ZNU Vasylchuk H.М.. Subject of research: PR-tools on social networks, during public speaking and interviews as the basis of the organization’s representatives’ image growth. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject імідж uk
dc.subject іміджмейкерство uk
dc.subject іміджелогія uk
dc.subject вербальний імідж uk
dc.subject невербальний імідж uk
dc.subject зовнішній імідж uk
dc.subject внутрішній імідж uk
dc.subject image uk
dc.subject image-making uk
dc.subject imageology uk
dc.subject verbal image uk
dc.subject non-verbal image uk
dc.subject external image uk
dc.subject internal image uk
dc.title PR засоби формування публічного іміджу представників керівної ланки організацій uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу