Abstract:
UA : Мета дослідження: теоретично обґрунтувати систему управління розвитком освіти в об’єднаних територіальних громадах, запропонувати напрямки її оптимізації.
Об'єкт дослідження: системи освіти об’єднаних територіальних громад.
Предмет дослідження: управління системою освіти об’єднаних територіальних громад.
Методи дослідження: системний, структурно-функціональний, проблемний і статистичний аналіз, порівняння, ранжирування, теоретичне узагальнення, нормативне моделювання.
Гіпотеза: одним з головних завдань розвитку освіти об’єднаних територіальних громад має ґрунтуватися на проаналізованих і визнаних проблемах та питаннях, які хвилюють громади. Визначивши бачення, громади задають правильний курс для майбутніх заходів і зусиль. Вони
обирають пріоритетні сфери для інвестицій у найближчі роки та доносять їх до всіх зацікавлених сторін у сфері освіти.
Висновки: 1. Реформування освітньої галузі в Україні здійснюється за моделлю децентралізації з домінуючою позицією територіального самоврядування.
2. Формулювання бачення розвитку освіти має ґрунтуватися на проаналізованих і визнаних проблемах та питаннях, які хвилюють громаду. Вона обирає пріоритетні сфери для інвестицій у найближчі роки та доносить їх до всіх зацікавлених сторін у сфері освіти.
3. Стратегію можна впроваджувати за умови виділення достатніх коштів з бюджету громади та цільових грантів. Бюджет на виконання стратегії треба відокремити від бюджету на виконання звичайних освітніх
повноважень громади.
Description:
Зиборов С. М. Управління розвитком освіти в об’єднаних територіальних громадах : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 281 "Публічне управління та адміністрування" / наук. керівник О. В. Заїка. Запоріжжя : ЗНУ, 2019. 108 с.