Короткий опис(реферат):
UA : Мета дослідження полягає в дослідженні причин, передумов, обставин виникнення особистісних та групових конфліктів у закладах сфери соціального обслуговування й розробці технологій щодо їх профілактики.
Об'єктом дослідження є організаційні повсякденні процеси у закладах сфери соціального обслуговування.
Предметом дослідження виступають особистісні та групові конфлікти у закладах сфери соціального обслуговування.
Методи дослідження: дедукції, індукції, аналізу, синтезу, класифікації, опитування, індивідуального тестування.
Гіпотеза дослідження: в закладах сфери соціального обслуговування найбільш значущими причинами особистісних конфліктів є ригідність та конфліктність співробітників, а групових конфліктів – неефективний стиль управління та негативний соціально-психологічний мікроклімат.
Висновки: 1. Серед внутрішньо організаційних процесів особистісним та груповим конфліктам в закладах сфери соціального обслуговування належать визначальні роль та місце. Обумовлені вони виникненням суперечностей між співробітниками в формальній та неформальній площинах професійної життєдіяльності. Критеріальна основа їх типології та класифікації є досить
складною.
2. Головними джерелами особистісних та групових конфліктів в закладах сфери соціального обслуговування є недоліки в організації та управлінні. В свою чергу причинами їх виступають, соціальні, соціально-психологічні та психологічні чинники.
Опис:
Шмаль В. Ф. Профілактика виникнення групових та особистісних конфліктів у закладах сфери соціального обслуговування : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота" / наук. керівник Г. О. Мірошниченко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 92 с.