Короткий опис(реферат):
UA : Робота викладена на 63 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 64 джерела. Об'єктом дослідження є мовленнєвий акт запрошення у медійному дискурсі сучасної французької мови.
Мета роботи: вивчення лінгвістично-прагматичних особливостей вираження мовленнєвого акту запрошення у французькому медійному дискурсі. Отримані результати: мовленнєвий акт запрошення відноситься до ілокутивних актів, а саме до директив або спонукань. Мовленнєвий акт запрошення часто фігурує в медійному дискурсі, який розуміється як сукупність процесів і продуктів мовленнєвої діяльності у сфері масової комунікації у всьому багатстві і складності їх взаємодії. Взявши за критерій основні види медіа дискурсу, можна виділити такі основні типи МА запрошення: запрошення в теле-, радіо-, інтернет- та прес-дискурсі. Кожен з цих типів МА має свої типологічні особливості. Аналіз мовленнєвого акту запрошення в медійному дискурсі показав, що він може бути представлений різними формами: експліцитними та імпліцитними. Лексичний аналіз дозволив виділити основні лексичні одиниці, що вживаються в МА запрошення в медійному дискурсі, а також особливості вживання даних лексичних одиниць в даному контексті. Граматичний аналіз дозволив виявити найбільш вживані граматичні структури, що вживаються в даному виді МА.
Опис:
Гуменюк В. В. Реалізація мовленнєвого акту запрошення у французькому медійному дискурсі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 035 "Філологія" / наук. керівник Т. М. Уділова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 63 с.