dc.contributor.author |
Гуменюк, Вікторія Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-06-09T06:40:50Z |
|
dc.date.available |
2020-06-09T06:40:50Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3094 |
|
dc.description |
Гуменюк В. В. Реалізація мовленнєвого акту запрошення у французькому медійному дискурсі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 035 "Філологія" / наук. керівник Т. М. Уділова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 63 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Робота викладена на 63 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 64 джерела. Об'єктом дослідження є мовленнєвий акт запрошення у медійному дискурсі сучасної французької мови.
Мета роботи: вивчення лінгвістично-прагматичних особливостей вираження мовленнєвого акту запрошення у французькому медійному дискурсі. Отримані результати: мовленнєвий акт запрошення відноситься до ілокутивних актів, а саме до директив або спонукань. Мовленнєвий акт запрошення часто фігурує в медійному дискурсі, який розуміється як сукупність процесів і продуктів мовленнєвої діяльності у сфері масової комунікації у всьому багатстві і складності їх взаємодії. Взявши за критерій основні види медіа дискурсу, можна виділити такі основні типи МА запрошення: запрошення в теле-, радіо-, інтернет- та прес-дискурсі. Кожен з цих типів МА має свої типологічні особливості. Аналіз мовленнєвого акту запрошення в медійному дискурсі показав, що він може бути представлений різними формами: експліцитними та імпліцитними. Лексичний аналіз дозволив виділити основні лексичні одиниці, що вживаються в МА запрошення в медійному дискурсі, а також особливості вживання даних лексичних одиниць в даному контексті. Граматичний аналіз дозволив виявити найбільш вживані граматичні структури, що вживаються в даному виді МА. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
мовленнєвий акт запрошення |
uk |
dc.subject |
медійний дискурс |
uk |
dc.subject |
граматична структура |
uk |
dc.subject |
типологічні особливості |
uk |
dc.subject |
лексична одиниця |
uk |
dc.subject |
acte de langage d’invitation |
uk |
dc.subject |
structure grammatical |
uk |
dc.subject |
unité lexicale |
uk |
dc.subject |
explicite et implicite |
uk |
dc.subject |
quaractéristiques typologiques |
uk |
dc.subject |
discours médiatique |
uk |
dc.title |
Реалізація мовленнєвого акту запрошення у французькому медійному дискурсі |
uk |
dc.type |
Магістерська робота |
uk |