Короткий опис(реферат):
UA : Дипломна робота – 60 стор., 114 джерела.
Об’єкт дослідження: тексти сучасної німецької реклами ліків.
Мета роботи: окреслення та структурування рекламних текстів ліків на засадах комунікативно-стратегічного підходу.
Теоретико-методологічні засади: ключові положення теорії триаспектного вивчення речення (Л.Р. Безугла, В.І. Карасик) та теорії дискурсу, розроблені в лінгвістиці (П. Серіо, Е. Бенвеніст, Н. Арутюнова, Е. Істгоуп та ін.).
Отримані результати: Рекламний дискурс входить до масмедіального, одного з п’яти, традиційно виділених видів дискурсу, що впливає на внутрішню і зовнішню структуру текстів реклами ліків. Останні вивчалися у трьох аспектах: формально-граматичному, семантико-синтаксичному та комунікативному.
У формально-граматичному аспекті в рекламному дискурсі переважають номінативні конструкції, часто - прості речення як повної так і неповної структури (із залученням еліпсів, редукції тощо). Формальною ознакою номінативного речення вважається називний відмінок іменника, прикметника та дієприкметника.
У семантико-синтаксичному аспекті пропозиції у рекламному дискурсі містять часто суб’єкт якісного стану чи представляють агентивні семантико-синтаксичні відношення тощо.
У комунікативному аспекті реклама ліків формується переважно за схемою «тема – рема» та подається у констативах, інколи у блоках «питання-відповідь».
Опис:
Усата Я. С. Комунікативна організація рекламного дискурсу (на матеріалі текстів реклами ліків) : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 035 "Філолгія" / наук. керівник П. І. Яценко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 60 с.