Інституційний репозитарій ЗНУ

Комунікативна організація рекламного дискурсу (на матеріалі текстів реклами ліків)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Усата, Яна Сергіївна
dc.date.accessioned 2020-06-09T12:40:35Z
dc.date.available 2020-06-09T12:40:35Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3101
dc.description Усата Я. С. Комунікативна організація рекламного дискурсу (на матеріалі текстів реклами ліків) : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 035 "Філолгія" / наук. керівник П. І. Яценко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 60 с. uk
dc.description.abstract UA : Дипломна робота – 60 стор., 114 джерела. Об’єкт дослідження: тексти сучасної німецької реклами ліків. Мета роботи: окреслення та структурування рекламних текстів ліків на засадах комунікативно-стратегічного підходу. Теоретико-методологічні засади: ключові положення теорії триаспектного вивчення речення (Л.Р. Безугла, В.І. Карасик) та теорії дискурсу, розроблені в лінгвістиці (П. Серіо, Е. Бенвеніст, Н. Арутюнова, Е. Істгоуп та ін.). Отримані результати: Рекламний дискурс входить до масмедіального, одного з п’яти, традиційно виділених видів дискурсу, що впливає на внутрішню і зовнішню структуру текстів реклами ліків. Останні вивчалися у трьох аспектах: формально-граматичному, семантико-синтаксичному та комунікативному. У формально-граматичному аспекті в рекламному дискурсі переважають номінативні конструкції, часто - прості речення як повної так і неповної структури (із залученням еліпсів, редукції тощо). Формальною ознакою номінативного речення вважається називний відмінок іменника, прикметника та дієприкметника. У семантико-синтаксичному аспекті пропозиції у рекламному дискурсі містять часто суб’єкт якісного стану чи представляють агентивні семантико-синтаксичні відношення тощо. У комунікативному аспекті реклама ліків формується переважно за схемою «тема – рема» та подається у констативах, інколи у блоках «питання-відповідь». uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject текст uk
dc.subject рекламний дискурс uk
dc.subject речення uk
dc.subject пропозиція uk
dc.subject тема uk
dc.subject рема uk
dc.subject дискурс uk
dc.title Комунікативна організація рекламного дискурсу (на матеріалі текстів реклами ліків) uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу