Інституційний репозитарій ЗНУ

Характерні риси німецької неологічної лексики

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сосновська, Світлана Віталіївна
dc.date.accessioned 2020-06-11T06:48:22Z
dc.date.available 2020-06-11T06:48:22Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3121
dc.description Сосновська С. В. Характерні риси німецької неологічної лексики : кваліфікаційна робота магістра спаціальності 035 "Філологія" / наук. керівник С. Ю. Вапіров. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 60 с. uk
dc.description.abstract UA : Дипломна робота: 60 стор., 79 джерел. Об’єктом дослідження стали неологізми кінця 20-го початку 21-го століття. Мета магістерського дослідження полягає в проведенні комплексного багатоаспектного аналізу нових лексичних одиниць - неологізмів останніх 20 років в сферах політики, економіки, інформаційних та телекомунікаційних технологій, реклами. Теоретико-методологічні засади: ключові положення неології (Е.И. Михєєва, О.А. Никитіна), теорії розвитку словникового складу мови за рахунок запозичень (О.В. Cлаба, В. Устінова), словотворчого потенціалу мови (Є.А. Земська, Є.С. Кубрякова), метафоричних процесів (Є.Г. Кошкіна, P.Braun). В роботі охарактеризовано екстралінгвальні та лінгвальні причини мовних змін, визначено зовнішні та внутрішні шляхи неологізації словникового складу німецької мови. Неологізм розуміється у широкому сенсі як лексична одиниця, яка є новою з огляду на її структуру або/та семантику. Поняття «неологізм» перетинається із поняттям «запозичення». Встановлено, що німецька мова як динамічне явище постійно перебуває у русі, збагачується за рахунок: запозичень/інтернаціоналізмів, що повністю або частково асимілюються в цій мові; завдяки словотворчим моделям, які передбачають утворення нових слів на базі власномовних словотворчих формантів та створення гібридних явищ; через перенос значення, основним різновидом якого є метафора. Неологізми німецької розподіляються за тематичними групами «Політика», «Економіка», «Телекомунікація/ Комп’ютерні технології» «Реклама», , в яких кожен із шляхів поповнення лексикону демонструє свій потенціал. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject неологізм uk
dc.subject тематична група uk
dc.subject запозичення uk
dc.subject словотворча модель uk
dc.subject метафора uk
dc.subject neologismus uk
dc.subject thematische gruppe uk
dc.subject metapher uk
dc.subject entlehnung uk
dc.subject wortbildungsmodell uk
dc.title Характерні риси німецької неологічної лексики uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу