Інституційний репозитарій ЗНУ

Компетентнісний підхід до навчання англійський мови на початковому етапі відповідно концепції "Нова українська школа"

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Черкасенко, Світлана Вікторівна
dc.date.accessioned 2021-01-05T11:39:45Z
dc.date.available 2021-01-05T11:39:45Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3865
dc.description Черкасенко С. В. Компетентнісний підхід до навчання англійський мови на початковому етапі відповідно концепції "Нова українська школа" : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 035 "Філологія" / наук. керівник Л. М. Пінчук. Запоріжжя : ЗНУ. 2020. 72 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 72 сторінках . Перелік посилань включає 52 джерела, 5 додатків. Об’єкт дослідження – процес формування іншомовної комунікативної компетенції учнів початкової школи. Мета роботи – визначення особливостей компетентнісного підходу до навчання англійської мови учнів третього класу. Теоретико-методологічні засади: ключові положення теорії і практики навчання іншомовного спілкування, які розглядались у роботах таких вітчизняних і закордонних науковців, як: Бігич О. Б., Гальскова Н. Д., Леонтьєв О.О., Ніколаєва С. Ю., Скалкін В. Л., Скляренко Н. К., Тарнопольский О. Б., Панова Л. С., Ведемейер С., Сполдїнг С.,Хармер Дж., Торнбері С., Мітчел Х., Шарп В. та ін. Отримані результати: ефективність формування іншомовної комунікативної компетенції учнів початкової школи зростає в умовах комунікативно-ситуативної спрямованості навчання за рахунок стимулювання мовленнєво-розумової активності учнів під час виконання комунікативно-орієнтованих завдань у процесі навчання усного і писемного мовлення, аудіюванняі читання. З цією метою важливо організувати процес навчання іноземних мов на початковому етапі максимально ефективно, використовуючи багаторічний досвід вітчизняних і зарубіжних спеціалістів у галузі викладання іноземних мов, створюючи реальні та уявні ситуації за допомогою вербального опису, ілюстративного, предметного або дійового унаочнення, і використовуючи сучасні інформаційно-комунікативні технології у процесі становлення Нової української школи. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 72 pages. The list of references includes 52 sources , 5 addition. The presented paper is dedicated to the analysis of such a topical problem as The process of formation of foreign language communicative competence of primary school students. The object of the work can be defined as investigating the peculiarities of the formation of foreign language communicative competence at the initial stageof education and determining the distinguishing features of the competence approach to teaching English to primary school students. The main aim of the paper is realized in the theoretical substantiation of the effectiveness of the communicative approach to teaching English in general and teaching English to primary school students in particular. It determined the accomplishment of such objectives as to analyze various methodical approaches to teaching English to primary school students and create a set of communicative game tasks for teaching English according to the situations of real everyday communication. The effectiveness of the communicative approach to teaching English is analysed in the work. During the experimental training and using communicative approach in teaching English to primary school studentsit was confirmed that the achievement of a high level of competence in English of the primary school students is possible in case of using game technologies to teaching all the kinds of communicative activities, such as speaking, listening, reading and writing. The scientific novelty of the presented research lies in the creation of a set of communicative game tasks for teaching English to primary school students in order to develop their ability to communicate in real-life situations. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject початкова школа uk
dc.subject іншомовна комунікативна компетентність uk
dc.subject комунікативний підхід uk
dc.subject мовленнєва компетентність uk
dc.subject мовна компетентність uk
dc.title Компетентнісний підхід до навчання англійський мови на початковому етапі відповідно концепції "Нова українська школа" uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу