UA : Робота викладена на 54 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 52 джерела.
Об’єкт дослідження: процес навчання англійської мови на старших
курсах студентів немовних факультетів рівня освіти «Бакалавр».
Предмет дослідження: особливості застосування проектної методики на
старших курсах немовних факультетів рівня освіти «Бакалавр» як засобу
підвищення мотивації вивчення іноземної мови.
Мета роботи: підвищення мотивації вивчення англійської мови у
студентів немовних факультетів при застосуванні проектної методики.
Теоретико-методологічні засади: загальні положення вікової
психології, методики викладання іноземних мов (К. В. Зозуля, О. Ю. Коваль,
В. Г. Павленко, Е. С. Полат, Л. Й. Олійник, О. В. Денисова, С. В. Щербина,
Л. М. Болсуновська, Н. М. Шленська, К. М. Чала).
Отримані результати: проведене дослідження показало, що
застосування проектної методики сприяло покращенню знань з англійської
мови та підвищенню рівня володіння іноземною мовою з базового
(Elementary) до середнього (Іntermediate) та вище середнього (Upperintermediate). В процесі експериментального навчання, студенти
вдосконалили свою лексичну та граматичну компетенції та проявляли більшу
активність та зацікавленість процесом навчання. Проведене дослідження
продемонструвало ефективність застосування проектної методики в навчанні
студентів немовних факультетів, що доведено як підвищенням рівня знань за
результатами тестування, так і збільшенням показників загальної академічної
успішності студентів. В результаті проведеного дослідження підвищилась
мотивація вивчення іноземної мови у студентів немовних факультетів.
EN : The work is presented on 54 pages of printed text. The list of references 52 sources. Object of study: process of teaching English to students for senior courses of
non-language faculties of the level of education "Bachelor".
Thesis objective: features of application of project methodology at senior
courses of non-language faculties of the level of education "Bachelor" as a means
of increasing the motivation to learn a foreign language.
Theoretical and methodological background: general provisions of
developmental psychology, methods of teaching foreign languages (K.V. Zozulya,
O. Yu. Koval, V.G. Pavlenko, E.S. Polat, L.Y. Oliynyk, O.V. Denisova,
S.V. Shcherbina, L.M. Bolsunovska, N. M. Shlenska, K. M. Chala).
Obtained results: The study showed that the application of the project
methodology helped to improve knowledge of English and increase the level of
foreign language proficiency from basic (Elementary) to intermediate
(Intermediate) and above average (Upper-intermediate). In the process of
experimental learning, students improved their lexical and grammatical
competences and showed greater activity and interest in the learning process. The
study demonstrated the effectiveness of the application of project methodology in
teaching students of non-language faculties, as evidenced by increasing the level of
knowledge based on test results, and increasing the overall academic performance
of students. As a result of the study, the motivation to learn a foreign language
among students of non-language faculties increased.