Інституційний репозитарій ЗНУ

Застосування проектної методики для підвищення мотивації вивчення англійської мови студентами немовних факультетів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Силиченко, Катерина Андріївна
dc.date.accessioned 2021-01-06T21:06:09Z
dc.date.available 2021-01-06T21:06:09Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3953
dc.description Cиличенко К. А. Застосування проектної методики для підвищення мотивації вивчення англійської мови студентами немовних факультетів : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 035 "Філологія" / наук. керівник Н. О. Надточій. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 54 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 54 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 52 джерела. Об’єкт дослідження: процес навчання англійської мови на старших курсах студентів немовних факультетів рівня освіти «Бакалавр». Предмет дослідження: особливості застосування проектної методики на старших курсах немовних факультетів рівня освіти «Бакалавр» як засобу підвищення мотивації вивчення іноземної мови. Мета роботи: підвищення мотивації вивчення англійської мови у студентів немовних факультетів при застосуванні проектної методики. Теоретико-методологічні засади: загальні положення вікової психології, методики викладання іноземних мов (К. В. Зозуля, О. Ю. Коваль, В. Г. Павленко, Е. С. Полат, Л. Й. Олійник, О. В. Денисова, С. В. Щербина, Л. М. Болсуновська, Н. М. Шленська, К. М. Чала). Отримані результати: проведене дослідження показало, що застосування проектної методики сприяло покращенню знань з англійської мови та підвищенню рівня володіння іноземною мовою з базового (Elementary) до середнього (Іntermediate) та вище середнього (Upperintermediate). В процесі експериментального навчання, студенти вдосконалили свою лексичну та граматичну компетенції та проявляли більшу активність та зацікавленість процесом навчання. Проведене дослідження продемонструвало ефективність застосування проектної методики в навчанні студентів немовних факультетів, що доведено як підвищенням рівня знань за результатами тестування, так і збільшенням показників загальної академічної успішності студентів. В результаті проведеного дослідження підвищилась мотивація вивчення іноземної мови у студентів немовних факультетів. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 54 pages of printed text. The list of references 52 sources. Object of study: process of teaching English to students for senior courses of non-language faculties of the level of education "Bachelor". Thesis objective: features of application of project methodology at senior courses of non-language faculties of the level of education "Bachelor" as a means of increasing the motivation to learn a foreign language. Theoretical and methodological background: general provisions of developmental psychology, methods of teaching foreign languages (K.V. Zozulya, O. Yu. Koval, V.G. Pavlenko, E.S. Polat, L.Y. Oliynyk, O.V. Denisova, S.V. Shcherbina, L.M. Bolsunovska, N. M. Shlenska, K. M. Chala). Obtained results: The study showed that the application of the project methodology helped to improve knowledge of English and increase the level of foreign language proficiency from basic (Elementary) to intermediate (Intermediate) and above average (Upper-intermediate). In the process of experimental learning, students improved their lexical and grammatical competences and showed greater activity and interest in the learning process. The study demonstrated the effectiveness of the application of project methodology in teaching students of non-language faculties, as evidenced by increasing the level of knowledge based on test results, and increasing the overall academic performance of students. As a result of the study, the motivation to learn a foreign language among students of non-language faculties increased. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject англійська мова uk
dc.subject компетентності uk
dc.subject мотивація uk
dc.subject навчання uk
dc.subject проект uk
dc.subject студенти uk
dc.title Застосування проектної методики для підвищення мотивації вивчення англійської мови студентами немовних факультетів uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу