UA : Робота викладена на 63 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 56 джерел. Об’єктом дослідження є навчання учнів середньої ланки загальноосвітньої школи іншомовного усного спілкування.
Предметом дослідження є особливості навчання іншомовного усного спілкування учнів 5-9 класів середньої школи на основі технології Edutainment.
Метою дослідження є теоретичне обґрунтування та практична перевірка ефективності застосування прийомів технології едьютейнмента у 5-9 класах загальноосвітньої середньої школи.
Теоретико-методологічні засади: ключові положення теорії інтерактивного навчання взагалі, та технології Edutainment, зокрема (Я. Биховський, В. Букатов, А. Єршова, С. Літвин та ін.) та вікової психології (Л. Гордон, О. Дьяконова, Л. Лепеха, Т. Михайленко та ін.).
Отримані результати. Едьютейнмент – сучасна педагогічна інновація, яка ґрунтується на принципах психології навчання, ігровому форматі, візуальних матеріалах, інформаційних і комунікаційних технологіях. Метою едьютейнмента є максимальна фасілітація засвоєння знань, формування
навичок і розвитку умінь учнів, організація процесу навчання з акцентом на захоплення, інтерес, емоційний взаємозв'язок між його суб'єктами і предметом навчання, високий рівень мотивації. Технологія едьютейнмента є впорядкованою сукупністю різноманітних сучасних технічних, дидактичних
засобів, прийомів і взаємозалежної діяльності суб'єктів процесу навчання;
характеризується керованістю, відтворюваністю, системністю. Серед розглянутих прийомів технології Edutainment були проаналізовані такі, як ігри (рольові ігри та ігри-подорожі), уроки-конференції, уроки-диспути та вебквести.
EN : The work is presented on 63 pages of printed text. The list of references includes 56 sources. The presented paper is dedicated to the analysis of such a topical problem as
the usage of Edutainment technologies for teaching foreign language
communication to 5-9 graded students.
The object of the work can be defined as teaching foreign language
communication with the help of Edutainment technology.
The main aim of the paper consists in analyzing the ways and types of
Edutainment technology and attempts of improving these activities if it is required.
It determined the accomplishment of such objectives, as:
- profound analysis and systematization of theoretical basis of Edutainment
technology and its usage;
- investigation and analysis of the processes of the usage of the ways and tipes
of Edutainment technology.
The definition of an “Edutainment technology” is offered in the work. Several
types of Edutainment activities are distinguished: role-playing games, travel games,
conference lessons, dispute lessons and web quests. The effectiveness of these types
of activities is affirmative: they stimulate the students’ interest for learning and
communicating foreign languages and also give a chance them to develop their
points of view and argue it.
The scientific novelty of the presented researche lies in the investigation of
the ways of the Edutainment technology and the attempts of improving them, if it is
required.