Інституційний репозитарій ЗНУ

Особливості формування інформаційнокомунікаційної компетенції студентів філологічних спеціальностей (на матеріалі навчання іноземної мови)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кузьменко, Юлія Юріївна
dc.date.accessioned 2021-01-09T22:28:23Z
dc.date.available 2021-01-09T22:28:23Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4045
dc.description Кузьменко Ю. Ю. Особливості формування інформаційнокомунікаційної компетенції студентів філологічних спеціальностей (на матеріалі навчання іноземної мови) : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 035 "Філологія" / наук. керівник О. А. Каніболоцька. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 72 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 72 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 79 джерел, 9 додатків. Об’єкт дослідження: процес формування інформаційнокомунікаційної компетенції майбутніх вчителів англійської мови. Мета роботи: теоретичне обґрунтування, практичне розроблення та експериментальна перевірка методики формування інформаційнокомунікаційної компетенції студентів філологічних спеціальностей. Теоретико-методологічні засади: ключові положення особливостей формування ІКТ-компетентності майбутніх вчителів іноземної мови, розроблені в методиці викладання іноземних мов (Н. Осипова, С. Паламар, Є. Полат, О. Пометун, С. Сапожніков, П. Сердюков, С. Сисоєва та ін.) та інформатиці (В. Бикова, Р. Гуревич, А. Гуржій, Н. Морзе та ін.). Отримані результати: формування інформаційно-комунікаційної компетенції студентів відбувається в процесі активного застосування змішаного навчання, яке синтезовано такими складовими: дистанційне навчання теоретичного матеріалу (перший етап організаційної моделі), освоєння практичних аспектів у формі аудиторних занять (другий етап організаційної моделі), виконання випускової роботи. Було використано елементи електронного навчання (e-learning), мобільного навчання (mlearning), всепроникного навчання (u-learning), перевернутого навчання (flipped learning) та інші. Поєднання традиційного та дистанційного навчання, яке спирається на методологічні пiдхoди та дидактичні принципи, максимально будує гнучкий персоналізований процес навчання з урахуванням індивідуальних особливостей студентів. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 72 pages of printed text. The list of references includes 79 sources, 9 additions.This thesis is an extensive, interdisciplinary study of ways and means applied IT-skills and abilities in teaching process. During the analysis of professional sources in the study the essence of the concepts “competence” and “information and communication competence” is specified; their structure, features, specific functions of competence are analyzed; on this basis, the general and specific skills inherent in it are specified. The essence of one of the main components of training a qualified foreign language teacher is revealed. Information and communication competence of a foreign language teacher is a system of knowledge, skills and personal qualities of future teachers. The main ways of information and communication competence formation of language students (future foreign language teachers) are established, they are active formation of IT-competence within the framework of distance learning, blended learning, e-learning, mobile learning, modern teaching IT-tools, learning with interactive methods, technology learning training, etc. We managed to prove that the formation of IT-competence of students occurs in the process of active use of blended learning, which is synthesized by the following components: distance learning of theoretical material (first stage of organizational model), development of practical aspects in the form of classroom (second stage of organizational model). Elements of e-learning, mobile learning (m-learning), u-learning, flipped learning and others were used for this teaching way. With blended learning, students' educational opportunities expand; there is an interaction between teachers and students. The result of this type of training is the formation of the personality of the future specialist with the necessary set of key competencies capable of solving current professional problems. The main results of the research have found their practical application in the process of teaching students of linguistic higher educational establishments. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject інформаційно-комунікаційна компетенція uk
dc.subject ІКТ-компетентність uk
dc.subject майбутній вчитель іноземної мови uk
dc.subject професійна компетентність uk
dc.subject вища школа uk
dc.title Особливості формування інформаційнокомунікаційної компетенції студентів філологічних спеціальностей (на матеріалі навчання іноземної мови) uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу