UA : Кваліфікаційна робота викладена на 76 сторінках друкованого тексту, містить 14 таблиць, 15 рисунків, 2 додатки. Перелік посилань включає 45 джерел. Об’єктом дослідження є маркетингова цінова політика промислового підприємства. Предметом дослідження є теоретико-методичні положення та практичні рекомендації щодо удосконалення маркетингової цінової політики в умовах досліджуваного підприємства. Мета магістерської роботи полягає у подальшому розвитку та удосконаленні маркетингової цінової політики промислового підприємства. В основу методології дослідження були покладені загальнонаукові підходи до розробки та реалізації маркетингової цінової політики та спеціальні методи: систематизація та узагальнення (аналіз підходів щодо визначення понять «ціна», «цінова політика», видів та інструментів цінової політики), методи аналізу та синтезу (аналіз факторів ціноутворення, аналіз ринку сталі, оцінка ефективності цінової політики), статистичні методи (аналіз рядів динаміки, кореляційно-регресійний аналіз, кластерний аналіз). Одержані результати: запропоновано підхід до ціноутворення на основі партнерства, проведено розподіл стратегічних клієнтів на цінові сегменти та запропоновано цінову політику для кожного сегмента. Практичне значення отриманих результатів полягає в тому, що наведені пропозиції можуть бути імплементовані у діяльність ПАТ «Дніпроспецсталь» з удосконалення маркетингової цінової політики підприємства.
EN : The work is presented on 76 pages of printed text, contains 14 tables, 15 figures, 2 annex. The list of referеnces includes 45 sources. The object of research is the marketing pricing policy of an industrial
enterprise.
The subject of the study are theoretical and methodological provisions and
practical recommendations for improving the marketing pricing policy in the study
enterprise.
The purpose of the master's work is to further develop and improve the
marketing pricing policy of an industrial enterprise.
The research methodology was based on general scientific approaches to the
development and implementation of marketing pricing policy and special methods:
systematization and generalization (analysis of approaches to defining the concepts of
"price", "pricing policy", types and tools of pricing policy), methods of analysis and
synthesis (analysis pricing factors, analysis of the steel market, evaluation of the
effectiveness of pricing policy), statistical methods (analysis of time series,
correlation-regression analysis, cluster analysis).
Results obtained: a partnership-based approach to pricing is proposed, strategic
clients are divided into price segments and a pricing policy for each segment is
proposed.
The practical significance of the obtained results is that the above proposals
can be implemented in the activities of PJSC "Dniprospetsstal" to improve the
marketing pricing policy of the enterprise.