UA : Кваліфікаційна робота: 95 с., 29 рис., 14 табл., 3 додатки, 49 джерел.
Об'єктом дослідження є Запорізька торгово-промислова палата.
Мета кваліфікаційної роботи: аналіз теоретичних засад маркетингової
комунікаційної діяльності та дослідження особливостей формування комплексу
маркетингових комунікацій торгово-промислової палати, а також визначення
способів підвищення ефективності маркетингових комунікаційних кампаній в
діяльності торгово-промислової палати.
Актуальність теми кваліфікаційної роботи зумовлена високим рівнем
конкуренції на ринку, через яку компанії змушені ефективно використовувати
маркетингові комунікації, задля підвищення рівня організації серед конкурентів.
Особливо використання маркетингової комунікаційної кампанії є необхідним для
неприбуткових організацій, які змушені конкурувати з приватними фірмами та
компаніями.
Під час виконання кваліфікаційної роботи було розглянуто теоретичні
аспекти управління Запорізької торгово-промислової палати. На основі
теоретичного матеріалу було проаналізовано існуючу маркетингову комунікаційну
модель ЗТПП та її ефективність, а також запропоновано шляхи удосконалення
комунікаційних каналів, а також впровадження нового інноваційного каналу
комунікації для досліджуваної палати. Отримані в кваліфікаційній роботі
результати можуть бути використані керівництвом Запорізької
торгово-промислової палати в практичній діяльності з метою вдосконаленню
логістичних процесів.
EN : Quantitative work: 95 p., 29 figures, 14 tables, 3 appendices, 49 sources.
The object of the research is Zaporizka Chamber of Commerce and Industry.
Meta of the qualification work: Analysis of theoretical principles of marketing
communication activities and study of peculiarities of formation of the complex of
marketing communication of the chamber of commerce and industry, as well as
determination of ways to increase the efficiency of marketing communication campaigns
in the activities of the chamber of commerce and industry.
Relevance of the theme of qualification work is caused by a high level of
competition in the market, through which companies are forced to effectively use
marketing communication campaigns to raise the level of the organization among
competitors. Especially the use of marketing communication campaigns is essential for
non-profit organizations that have to compete with private firms and companies.
During the performance of the qualification work the theoretical aspects of the
management of the Zaporizhia Chamber of Commerce and Industry were examined. The
existing marketing and communication model of ZTPP was analyzed on the basis of the
theoretical material, its effectiveness, and ways to improve communication channels and
implementation of new innovative communication channels for the surveyed chamber
were suggested. The results obtained in the qualification work can be used by the
management of the Zaporizhia Chamber of Commerce and Industry in their practical
activities in order to improve logistical processes.