UA : Магістерська робота «Реклама медичних закладів: підходи до офлайн-
та онлайн-просування» – основний текст – 71 сторінка. Для виконання
дипломної роботи опрацьовано 73 джерела.
Об’єктом є реклама малих приватних медичних закладів м. Запоріжжя
(«Аструм», «Доктор Лахман», «Медіана», «Медпрайм», «Моє здоров’я+»,
«Олівія»).
Предметом дослідження є рекламні засоби офлайн- та онлайн-
просування приватних медичних закладів м. Запоріжжя.
Мета дослідження: з’ясувати рекламні засоби офлайн- та онлайн-
просування приватних медичних закладів.
Методи дослідження: під час дослідження було використано такі
методи дослідження, як: опитування, типологічний метод, системний підхід,
синхронічний метод, метод порівняння та елементи біографічного методу.
Для реалізації поставленої мети необхідно виконати такі завдання:
1) висвітлити особливості комунікації зі споживачем медичної послуги;
2) розглянути формування персонального бренда лікаря та його
стратегії розвитку;
3) розкрити особливості створення реклами медичних брендів у
діджитал-середовищі;
4) дослідити результати соціологічного опитування щодо ефективності
використання засобів офлайн- та онлайн-просування медичних закладів;
5) проаналізувати рекламні засоби офлайн- та онлайн-просування
малих приватних медичних центрів м. Запоріжжя («Аструм», «Доктор
Лахман», «Медіана», «Медпрайм», «Моє здоров’я +», «Олівія»).
Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці,
присвяченні розгляду удосконалення маркетингової складової медичних
закладів, аналізу перехідного етапу медичної галузі з офлайну в онлайн,
створення ідеальної моделі запуску медичної установи в онлайн середовище:
Н. Абашин, М. Артюхіна, К. Бове, Є. Вартанова, І. Вишняков, М. Вебер,
Ф. Котлер, Т. Дмітрієва, С. Лівшин, Н. Мезєнцева, І. Мінгазов, Є. Ромат,
А. Рябих, І. Чехун, Г. Урсол, О. Усінов, Е. Ушаков, Д. Шахов, О. Шканов та
інших.
Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що дана
робота допоможе при просування медичних закладів в офлайн- та онлайн-
середовищі, бо повна комерціалізація охорони здоров’я перетворило ринок
надання медичних послуг на товар, котрий потребує створення і підтримки
свого іміджу шляхом просування своїх інтересів в онлайні.
Сфера застосування: матеріали проведеного дослідження можуть
бути використані у професійній діяльності маркетологів, SMM-спеціалістів
та бренд-менеджерів. Ця робота може стати у нагоді лікарям, котрі прагнуть
зайняти експертну нішу в соціальних мережах та просувати свої, або послуги
клініки в онлайні.
EN : Shneider A.P. Advertising of Medical Institutions: Approaches to Offline and
Online Promotion. Zaporizhzhya 2020.
Today, there is a great demand in the study of the effectiveness of the
promotion of private medical institutions. This is primarily due to high consumer
demand, in a pandemic, the lack of government proposals and patient
dissatisfaction with the low level of service. Patients understand that the occupancy
rate in private clinics is much lower, so they began to turn more often to this sector
of medicine. Thus, the demand for the market of private medical services is
growing and the need to study advertising approaches to their offline and online
promotion.
The objective of this paper is to find out the advertising tools for offline and
online promotion of private medical institutions. The tasks are: 1) highlight the
features of communication with the consumer of medical services; 2) consider the
formation of the doctor's personal brand and its development strategy; 3) to reveal
the features of creating advertising of medical brands in the digital environment; 5)
to investigate the results of the survey on the use of advertising tools offline and
online promotion of private medical institutions; 6) analyze offline and online
means of promoting small private medical centers in Zaporozhye ("Astrum", "Dr.
Lakhman", "Mediana", "Medprime", "My Health +", "Olivia").
Methods of the research are: sociological survey, typological, systematic
approach, synchronous, comparison, elements of the bibliographic method.
We achieved such results: studied the current state of the chosen problem
and found out that in modern living conditions the demand for private medical
institutions is increasing, because, firstly, the public sector cannot cope with the
flow of patients, and secondly, patients are dissatisfied with the quality of the
services provided. Analyzed advertising of medical institutions and their
approaches to offline and online promotion. We found out how small medical
centers are promoted and their approaches to using offline and online advertising.