UA : Магістерська робота «Комунікаційні технології створення відеореклами в Україні» – основний текст – 111 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 166 джерел.
Об’єктом дослідження є рекламні відеоролики мережі COMFY на платформі YouTube.
Предметом дослідження є особливості використання комунікаційних технологій при створенні відеореклами.
Мета дослідження: виявити особливості використання комунікаційних технологій у відеорекламі мережі COMFY для поширення на платформі YouTube.
Методи дослідження. Для написання роботи було використано поєднання декількох методів та підходів, за допомогою яких була можливість проаналізувати вплив відеореклами організації на проведення її рекламних комунікацій, та основні принципи її створення. Зокрема, використано методи аналізу та синтезу, порівняльний та типологічний, анкетування, узагальнення та інтерпретації (під час формулювання проміжних і загальних висновків дослідження).
Для реалізації поставленої мети необхідно виконати такі завдання:
1) дослідити комунікаційні технології у створенні відеореклами;
2) проаналізувати принципи використання маніпулятивних технік у відеорекламі;
3) систематизувати знання про класифікацію відеореклами;
4) розглянути загальні підходи до створення рекламних відео на прикладі роликів мережі COMFY;
5) провести соціологічне дослідження щодо виявлення особливостей впливу відеореклами у YouTube на цільову аудиторію.
Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці, присвячені розгляду основ використання комунікаційних технологій та створення відеореклами й аналізу її ефективності таких вітчизняних і зарубіжних вчених: М. Акуліч, А. Звєрінцева, Н. Зражевської, Р. Крамара, Ю. Міронова, Г. Почепцова, Є. Тихомирової, А. Ульяновського, О. Холода, І. Яковлева та інших.
Наукова новизна одержаних результатів полягає у визначенні особливостей комунікаційних технологій у відеорекламі мережі COMFY.
Сфера застосування: матеріали проведеного дослідження можуть бути використані під час подальших наукових розробок, викладання вузівських і шкільних курсів, пов’язаних з технологією реклами, при написанні курсових та дипломних робіт студентами факультету журналістики, а також для практичного застосування під час створення відеорекламної продукції.
EN : Kot I. Y. Communication Techniques of Making Video Advertisement in
Ukraine. Zaporizhzhya, 2020. 111 pр.
The advertising industry has developed a lot since ancient times, and much
attention has already been devoted to its study. The Internet is a dynamic
environment that is prone to spontaneous transformation under the influence of trends
and mass sentiments, so there is a need for constant monitoring of current trends to
create an effective advertising product. The video format provides the possibility of
multi-channel influence on the systems of human perception, but the features of its
design and content vary depending on the requirements of a particular distribution
platform, target audience, current centers of attention of information resources. The
variability of means and technologies for creating video messages and streamlining of
existing knowledge about the production of video advertising for placement on the
Internet determines the relevance of our study.
The goal is to determine key features of the use of communication technologies
in creation of video ads of the COMFY trade network for distribution on the
YouTube platform.
Our aims were:
1) to explore communication technologies in the creation of video advertising;
2) to analyze the principles of using manipulative techniques in video
advertising;
3) to systematize knowledge about the classification of video advertising;
4) to consider general approaches to the creation of promotional videos on the
example of COMFY video advertisements;
5) to conduct a sociological survey of video advertising on the YouTube
platform.
This research required several theoretical and practical methods, especially,
comparative-historical, typological, methods of analysis and synthesis.
As a result, we see that the process of communication in advertising is a
complex and multidimensional structure that involves the distribution of information
129
and creation advertising messages in a way that they can create interest for advertised
object and create a call to action - the purchase of goods or the order of a service. For
this manipulation techniques that affect recipients conscience and change their
attitudes and preferences are used.
The practical significance of this research is that advertisers must be aware of
principles of video product creation for distribution on YouTube because it influences
on the customers’ attitude to brand and its products and services.