UA : Мета дослідження: визначення особливостей застосування соціальної
реклами як превентивної технології соціальної роботи, що спрямована на
здійснення емоційно-психологічного впливу на формування соціально-
схвальних ціннісних орієнтацій підлітків.
Об’єкт дослідження: соціальна реклама.
Предмет дослідження: шляхи, умови використання соціальної реклами
як превентивної технології соціальної роботи.
Методи дослідження: аналіз літератури, синтез, індукція, дедукція,
систематизація, узагальнення, формалізація, гіпотетичний метод, історичний,
системний метод, проектний метод, порівняння, спостереження.
Гіпотеза: соціальна реклама як засіб впливу на підліткову аудиторію
ефективна за умови її створення із врахуванням даних соціальних опитувань і
фокус-групових досліджень.
Висновки: 1. Соціальна реклама спрямована на широкий загал, її
головними цілями є зміна моделей поведінки у суспільстві, формування
моральних цінностей, громадської думки, позитивного ставлення до державних
установ, популяризації й у твердження моральних принципів.
2. Соціальна реклама має істотне значення для репрезентації і трансляції
позитивного духовного досвіду. В її плакатах, фотографіях, роликах тощо
знаходять відображення фундаментальні соціальні та духовно-моральні
цінності.
3. Соціальна реклама, так як і будь-який інший різновид реклами,
включає в себе засоби психологічного впливу. Саме завдяки цьому можна не
лише ефектно подати інформацію реципієнту, а й закликати до рішучих дій і
пошуку вирішення тих чи інших актуальних проблем.
EN : Research purpose is to determine the features of social advertising use as
a preventive technology of social work, aimed at the implementation of
emotional and psychological influence on the formation of adolescents’
socially acceptable value orientations.
Research object is social advertising.
Research subject is the ways, conditions of using social advertising as a
preventive technology of social work.
Research methods are literature analysis, synthesis, induction, deduction,
systematization, generalization, formalization, hypothetical method, historical,
systemic method, designing method, comparison, observation.
Research hypothesis is that social advertising as a means of influencing
the adolescents is effective provided it is created taking into account the data of
social surveys and focus group research.
Conclusions: 1. Social advertising is aimed at the general public, its main
objectives are to change behavior patterns in society, the formation of moral
values, public opinion, a positive attitude towards government institutions,
promotion and approval of moral principles.
2. Social advertising is essential for the representation and transmission
of positive spiritual experiences. The basis of social and spiritual, as well as
moral values are reflected in its posters, photographs, videos, along with the
models of lifestyles and behavior in certain situations offered.
3. Social advertising, as well as any other type of advertising, includes
means of psychological influence. It is thanks to this one can not simply
effectively provide the recipient with information, but also call for decisive
action and seek solutions to certain current issues.