Abstract:
UA : Мета дослідження: вивчити шляхи гармонізація відносин між учнями в інклюзивному класі методами соціальної роботи.
Об’єкт дослідження: учні інклюзивного класу
Предмет дослідження: соціальна робота з гармонізації відносин між
учнями в інклюзивному класі.
Методи дослідження: аксіологічний, антропологічний, синергетичний,
особистісно орієнтований, діяльнісний.
Гіпотеза: Для гармонійного зростання дітей з психологічними,
психічними, та соматичними патологіями необхідно створити таку інклюзивну
соціальну модель, аби учні відчували себе комортно при соціальній взаємодії з
оточуючими та мали змогу якісно засвоювати наданий матеріал.
Висновки: 1. Здебільшого агресивним дітям притаманно висміювати вади
психічного та фізичного розвитку, що для інклюзивних осіб є не тільки
психологічно дискомфортним, а також призводить до розладу адаптації,
граничних психічних станів, які в подальшому потребують лікування медичного
психолога або навіть психіатра.
2. Через обмежену кількість державних коштів, держава не забезпечує дані
заклади належним чином. Для дітей з вище описаними вадами бажано виділяти
більшу кількість спеціалістів для психологічної та фізичної підтримки учнів, а
також обладнати такі заклади спеціальним обладнанням для комфорту при
навчанні та перервах інклюзивних дітей.
3. Ми пропонуємо проводити факультативні уроки з яскравими
прикладами історії життя інклюзивних дітей для більш доцільного розуміння
проблематики інклюзивних дітей.
Description:
Русанова Є. В. Соціальна робота з гармонізації відносин між учнями інклюзивного класу : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота" / наук. керівник І. С. Цапліна. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 87 с.