UA : Кваліфікаційна робота магістра «Product placement як інструмент рекламних
комунікацій» складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку
використаних джерел. Загальний обсяг роботи – 76 сторінок. Список
використаної літератури містить 70 найменувань, викладених на
6 сторінках.
Об’єктом дослідження є product placement як рекламний інструмент в
українському кінематографі .
Предметом дослідження є особливості використання product placement в
Україні як рекламного інструменту.
Мета роботи: дослідити особливості product placement як інструменту
рекламних комунікацій в українському кінематографі, виявити актуальні
проблеми його використання та запропонувати .
У процесі дослідження застосовувалися такі загальнонаукові та спеціальні
методи: аналізу й синтезу (під час вироблення наукової концепції), проблемно -хронологічний (під час дослідження історії розвитку product placement);
порівняльний, типологічний і описовий (опрацювання інших джерел інформації),
описового (під час формулювання проміжних і загальних висновків дослідження)
та опитування.
Для реалізації поставленої мети необхідно виконати такі завдання:
1) схарактеризувати історію формування технології product placement у світі
та Україні;
2) проаналізувати сутність та структуру поняття «product placement»;
3) визначити функції цієї технології та її різновиди;
4) з’ясувати особливості законодавчого регулювання таких понять, як:
«спонсорство», «прихована реклама», «product placement» в Україні;;
5) проаналізувати психологічні аспекти впливу product placement;
6) дослідити особливості використання product placement в сучасному
українському кінематографі та виявити актуальні проблеми його використання;
7) визначити перспективи використання product placement у системі
українського кінематографу;
8) для з’ясування ставлення молоді до технології product placement
провести опитування та сформувати концепцію ефективного застосування
технології product placement.
Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці,
присвячені розгляду product placement, та його використання в українських
фільмах та серіалах, вітчизняних і зарубіжних дослідників, зокрема: Д. Гаври [5],
А. Духіна [7], Н. Єрмакової [9], А. Іванової [11], П. Кисельової [15], А. Патрухіна
[20], А. Попової [22], Д. Ренні [28], Є. Ромата [29], Н. Санакоєвої [32],
Л. Уеннера [37], Д. Юшкової [41] .
Наукова новизна одержаних результатів полягає у розробці концепції
ефективного застосування технології product placement, що ґрунтується на
результатах проведеного дослідження ставлення молоді до цього рекламного
інструменту та аналізі її ефективного застосування в українському кінематографі.
Сфера застосування: матеріали проведеного дослідження можуть бути
використані у професійній діяльності телевізійників, продюсерів,
медіапсихологів, рекламістів, піарників.
EN : Sieryshcheva A.S. Product placement as a tool of advertising communications.
Zaporizhzhya. 2021. 76 pр.
Considering the problem of the impact of advertising on potential consumers,
special attention is paid to conscious and unconscious influences, as well as in detail the
differences between rational, based on logic and arguments beliefs, and irrational, based
on emotions and feelings.
The main task of product placement technology is that the consumer perceives the
advertised product or service as an integral part of the image of the hero, his lifestyle,
the color of the world, which flows into the unconscious of the recipient.
The purpose of the work is to explore the features of product placement in
Ukrainian cinema.
The paper uses a combination of scientific approaches and principles that have
allowed a comprehensive and comprehensive study of the problem of using product
placement in Ukraine. In particular, the author most widely used the provisions of the
analysis, descriptive method, survey, which allowed for a comprehensive analysis of
problems. In addition, the author relied on an interdisciplinary approach, making
extensive use of research results from various fields of scientific knowledge:
psychology, management, marketing research.
As a result, the study confirms the fact that the product placement tool is not
regulated by Ukrainian law.