UA : Кваліфікаційна робота: 97 с., 9 рис., 4 табл., 2 додатки, 60 джерел.
Об’єктом дослідження є система сервісного обслуговування на ПП
«Ренорус».
Метою роботи є аналіз існуючої системи сервісу і післяпродажного
обслуговування в системі маркетингу ПП «Ренорус» та розробка шляхів її
вдосконалення.
Методи дослідження – описовий, порівняльний, аналітичний,
табличний, графічний, балансовий, метод статистичного аналізу, групування
та узагальнення даних, експертних оцінок.
Актуальність теми даної кваліфікаційної роботи полягає в тому, що
сервіс – це система, при якій покупець може вибрати потрібну йому річ і
ефективно її експлуатувати. В сучасних умовах споживача цікавить не тільки
технічний рівень і якість виготовлення продукції, а й комплекс сервісних
послуг, які йому може надати виробник.
Під час виконання роботи було розглянуто теоретичні основи
сервісного обслуговування на підприємстві. На основі теоретичного
матеріалу було проаналізовано систему сервісу і післяпродажного
обслуговування на ПП «Ренорус» та запропоновано шляхи підвищення рівня
сервісного обслуговування на досліджуваному підприємстві.
Отримані в кваліфікаційній роботі результати можуть бути використані
керівництвом ПП «Ренорус» в практичній діяльності і сприятимуть
удосконаленню діяльності вітчизняних підприємств.
EN : Thesis for the Master’s Degree: 97 pp., 9 fig., 4 tab., 2 appendices, 60
sources.
The object of the research is the activity of the Private Company «Renorus».
The purpose is to analysis of the existing system of service and after-sales
service in the marketing system of the Private Company «Renorus» and
development of ways to improve it.
The research methods: descriptive, comparative, analytical, tabular,
graphical, balance, a method of statistical analysis, grouping and summarizing
data, expert estimates.
Background of this thesis is consisting in the fact that a service is a system
in which the buyer can choose the thing he needs and use it effectively. In modern
conditions, the consumer is interested not only in the technical level and quality of
production, but also in the range of services that the manufacturer can provide to
him.
During the execution of the thesis we were considered the theoretical
foundations of after-sales service. Based on the theoretical material was analyzed
by activities of the Private Company «Renorus» and suggested ways of
improvement the after-sales service of this company.
The specifics character of the paper consists in the fact that the results may
be used in practice of management of Private Company «Renorus» and improve
the activities of the domestic enterprises.