UA : Кваліфікаційна робота магістра «Методика використання
комп’ютерних симуляцій навчального експерименту на уроках природничих
наук закладів середньої освіти»: 82 с., 26 рис., 1 табл., 41 джерело.
Об’єктом дослідження є процес навчання природничих наук в закладах
середньої освіти.
Мета роботи: полягає в теоретичному обґрунтуванні та
експериментальній перевірці методики використання комп’ютерних моделей
(симуляцій) під час проведення навчального експерименту на уроках
природничих наук закладів середньої освіти та довести ефективність їх
впливу на навчальний процес та розвиток пізнавальних здібностей.
Методи дослідження – методи аналізу педагогічної і методичної
літератури; узагальнення результатів вітчизняного і зарубіжного досвіду;
якісний і кількісний аналіз результатів педагогічного експерименту.
Наукова новизна та теоретичне значення одержаних результатів:
обґрунтовано та експериментально перевірено методику використання
комп’ютерних симуляцій для організації навчального експерименту на
уроках інтегрованого курсу «Природничі науки»; набули подальшого
розвитку теоретико-методичні підходи щодо організації комп’ютерного
навального моделювання у процесі вивчення інтегрованого курсу
«Природничі науки».
Практичне значення даної роботи: робота може бути використана у
подальшому процесі викладання курсу «Природничі науки». Особливо
актуальним є застосування її під час дистанційного навчання.
EN : Master's Qualification Thesis «Theory of Employing Computer Simulation
of Educational Experiment in Natural Science Lessons of Secondary Schools»
contains: 82 pages, 26 pictures, 1 tables, 41 resources.
The object of research is the process of teaching natural sciences in
secondary education.
Purpose: is to theoretically substantiate and experimentally test the method
of using computer models (simulations) during an educational experiment in
science lessons of secondary education and to prove the effectiveness of their
impact on the educational process and the development of cognitive abilities.
Research methods − methods of analysis of pedagogical and methodological
literature; generalization of results of domestic and foreign experience; qualitative
and quantitative analysis of the results of the pedagogical experiment.
Scientific novelty and theoretical significance of the obtained results: the
method of using computer simulations for the organization of a training experiment
in the lessons of the integrated course «Natural Sciences» is substantiated and
experimentally tested; Theoretical and methodological approaches to the
organization of computer bulk modeling in the process of studying the integrated
course «Natural Sciences» were further developed.
The practical significance of this work: the work can be used in the further
process of teaching the course «Natural Sciences». Its use is especially relevant
during distance learning.