UA : Робота викладена на 85 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 76 джерел. Об’єкт дослідження: розвиток критичного мислення молодших школярів. Предмет дослідження: педагогічні умови розвитку критичного мислення молодших школярів із затримкою психічного розвитку в процесі освітньої діяльності. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічні умови розвитку критичного мислення здобувачів освіти молодшого шкільного віку із затримкою психічного розвитку. У кваліфікаційній роботі обґрунтувано педагогічні умови розвитку критичного мислення молодших школярів із затримкою психічного розвитку в процесі освітньої діяльності; визначено та впроваджено технології розвитку критичного мислення у роботу із здобувачами освіти молодшого шкільного віку із затримкою психічного розвитку.
EN : The work is presented on 85 pages of printed text. The list of links includes 76 sources. Object of research: development of critical thinking of junior schoolchildren. Subject of research: pedagogical conditions for the development of critical thinking of primary school students with mental retardation in the process of educational activities. The purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally test the pedagogical conditions for the development of critical thinking of primary school students with mental retardation. The pedagogical work substantiates the pedagogical conditions for the development of critical thinking of primary school students with mental retardation in the process of educational activities; identified and implemented technologies for the development of critical thinking in work with students of primary school age with mental retardation.