UA : Робота викладена на 84 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 96 джерел. Мета дослідження – виявити, теоретично обґрунтувати та експериментальним шляхом перевірити педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх вчителів початкової школи. Об’єкт дослідження – процес формування професійної компетентності майбутніх вчителів початкової школи. Предмет дослідження – педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх вчителів початкової школи. У роботі проаналізовано процес становлення та розвитку професійної підготовки майбутніх вчителів початкової школи у педагогічних закладах вищої освіти України; розкрито особливості професійної діяльності вчителя початкової школи у сучасних умовах; визначено структуру професійної компетентності вчителя початкової школи; теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх вчителів початкової школи.
EN : The work is presented on 84 pages of printed text. The list of links includes 96 sources. The purpose of the study is to identify, theoretically substantiate and experimentally test the pedagogical conditions for the formation of professional competence of future primary school teachers. The object of research is the process of forming the professional competence of future primary school teachers. The subject of research - pedagogical conditions for the formation of professional competence of future primary school teachers. The paper analyzes the process of formation and development of professional training of future primary school teachers in pedagogical institutions of higher education of Ukraine; the peculiarities of the professional activity of a primary school teacher in modern conditions are revealed; the structure of professional competence of a primary school teacher is determined; theoretically substantiated and experimentally tested pedagogical conditions for the formation of professional competence of future primary school teachers.