UA : У статті
проаналізовано основні теоретико-методологічні підходи до визначення сутності та методів сегментування. Визначено, що під час сегментування підприємств, зокрема підприємств роздрібної торгівлі, необхідно застосовувати особливі підходи та методи. Запропоновано перелік ознак для сегментації роздрібних
торговельних підприємств, таких як географічне розташування, рівень обігу продукції на підприємстві,
торгова площа, спеціалізація, кількість товарних позицій, специфіка діяльності (магазини/кіоски/автоза-
правні станції). Здійснено сегментування роздрібних торговельних підприємств за 2012–2016 рр
RU : В статье проанализированы основные теоретико-методологические подходы к определению сущности и методов
сегментации. Определено, что при сегментации предприятий, в том числе предприятий розничной
торговли, необходимо применять особенные подходы и методы. Предложен перечень признаков для
сегментации розничных торговых предприятий, таких как географическое расположение, уровень оборота продукции на предприятии, торговая площадь, специализация, количество товарных позиций,
специфика деятельности (магазины/киоски/автозаправочные станции). Осуществлена сегментация
розничных торговых предприятий за 2012–2016 гг.
EN : The article analyzes the main
theoretical and methodological approaches to the definition of the essence and methods of segmentation. This
allowed generalizing the following: segmentation can be defined as the selection of certain groups of homogeneous
objects based on their generality and a unified approach to their study. A list of features for segmentation
of retail trade enterprises has been defined: geographical location, level of turnover at the enterprise, trading
area, specialization, quantity of commodity items, specificity of the activities (shops/kiosks/gas stations). By
segmenting the retail trade enterprises for the years of 2012–2016.