UA : Робота викладена на 60 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 54 джерела. Об’єкт дослідження: освітній процес в Новій українській школі. Предмет дослідження: методи розвитку критичного мислення у школярів початкової школи на уроках мовно-літературної галузі. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати методи розвитку критичного мислення учнів на уроках мовно-літературної освітньої галузі. У кваліфікаційній роботі проаналізувано науково-методичну літературу з проблеми розвитку критичного мислення учнів початкової школи; визначено чинники, що впливають на розвиток критичного мислення дітей молодшого шкільного віку; проаналізовано особливості вивчення предметів мовно-літературної освітньої галузі в Новій українській школі; виявлено найефективніші шляхи розвитку критичного мислення школярів початкової школи та практично доведено їх ефективність.
EN : The work is presented on 60 pages of printed text. The list of references includes 54 sources. Object of research: educational process in the New Ukrainian School. The subject of the research: methods of developing critical thinking among elementary school students in language and literature lessons. The purpose of the study: to theoretically substantiate the methods of developing students' critical thinking in the lessons of the language and literature field of education. The qualification paper analyzed the scientific and methodical literature on the problem of developing critical thinking of primary school students; factors affecting the development of critical thinking of children of primary school age are determined; the peculiarities of studying language and literature subjects in the New Ukrainian School were analyzed; the most effective ways of developing critical thinking of elementary school students were identified and their effectiveness was practically proven.