UA : Робота викладена на 57 сторінках, 7 рисунках, 3 таблицях та має 29 джерел.
Об’єкт дослідження - впровадження STEM-підходу під час навчальних занять з фізики в закладах позашкільної освіти. Мета роботи полягає в теоретичному обгрутуванніметодичних засад впровадження STEM-підходу в позашкільній освіті та розробці методичних рекомендацій для його впровадження. Методи дослідження. Теоретичні: методи аналізу й синтезу, обробки та інтерпретації джерел; методи порівняння, аналогії, систематизації та узагальнення; емпіричні: спостереження за освітнім процесом, спостереження за позашкільним освітнім процесом, методи діагностування; педагогічний експеримент; фіксація засобами природної і штучної мови вихідних відомостей про досліджуваний об’єкт. Теоретична значущість дослідження полягає в тому, що його результати даюсь основу для використання STEM-підходу під час позашкільних занять з фізики. Практична значущість дослідження визначається можливістю реалізаціїї запропонованої методики вчителями позашкільних закладів освіти під час занять з фізики завдяки розробленим комплектам методичних розробок.
EN : Object of research - teaching physics in out-of-school education institutions. The purpose of the work is to study the methodological principles of implementing the STEM-approach in physics classes in out-of-school educational institutions. Research methods. Theoretical: methods of analysis and synthesis, processing and interpretation of sources; methods of comparison, analogy, systematization and generalization; empirical: observation of the educational process, observation of the extracurricular educational process, methods of diagnosis; pedagogical experiment; fixation by means of natural and artificial language of initial information about the studied object. The theoretical significance of the study is that its results provide a basis for the use of STEM-approach in extracurricular physics classes. The practical significance of the study is determined by the possibility of implementing the proposed method by teachers of out-of-school educational institutions during physics classes due to the developed sets of methodological developments.