Інституційний репозитарій ЗНУ

Вплив прагматичної спрямованості англомовного рекламного тексту на відбір мовних та позамовних засобів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Грачова, Вікторія Олександрівна
dc.date.accessioned 2022-12-27T21:10:05Z
dc.date.available 2022-12-27T21:10:05Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9653
dc.description Грачова В. О. Вплив прагматичної спрямованості англомовного рекламного тексту на відбір мовних та позамовних засобів : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 035 "Філологія" / наук. керівник Н. О. Надточій. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 52 с. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 52 pages of printed text. The list of references includes 60 sources. The presented paper is dedicated to linguistic and non-linguistic means used in advertising texts. Subject of research can be defined as pragmalinguistic aspects of English language advertising texts. The main aim is to establish the interdependence of the positive pragmatic orientation of the advertising text and the purposeful selection of linguistic and non linguistic means. It determined the accomplishment of such objectives as:  identify linguistically relevant properties of ad from the standpoint of their pragmatic significance;  trace the correlation between the pragmatic setting of ad and the purposeful selection of language means;  to determine which non-linguistic means are able to most adequately realize the pragmatic orientation of ad. A distinctive feature of ad, which represents a complete graphic and textual unity, is a positive pragmatic orientation; the positive pragmatic orientation of ad implies the mandatory consideration of the psycholinguistic features of perception and the social status of the potential reader. The consequence of the positive pragmatic task of ad is the holographic principle of the image, which consists in multi-channel parallel transmission of the message to the addressee. Between this type of text and functioning language means there are relationships of interdependence and interdependence. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 52 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 60 джерел. Предмет дослідження - лінгвістичні та нелінгвістичні засоби, які використовуються в рекламних текстах. для реалізації їх комунікативної задачі. Об’єктом дослідження – прагмалінгвістичні аспекти англомовних рекламних текстів. Основна мета дослідження полягає у встановленні взаємозалежності позитивної прагматичної спрямованості рекламного тексту та цілеспрямованого відбору мовних та немовних засобів. Теоретико-методологічні засади становлять положення таких галузей лінгвістики, як: комунікативна лінгвістика (Ф. С. Бацевич, А. Вежбицька); прагмалінгвістика (Т. Н. Лівшиць, І. П. Мойсеєнко, Д. Огілві, В. І. Охріменко, О. С. Попова); лінгвістика тексту (Т. В. Радзієвська, Й. А. Стернін). Отримані результати. Відмінною рисою РТ, що представляє собою завершену графічно-текстову єдність, є позитивна прагматична спрямованість; позитивна прагматична орієнтація РТ передбачає обов'язкове урахування психолінгвістичних особливостей сприйняття та соціального статусу потенційного читача. Наслідком позитивної прагматичної заданості РТ є голографічний принцип зображення, який полягає у багатоканальній паралельній передачі повідомлення адресату. між цим типом тексту і функціонуючими мовними засобами існують відносини взаємозалежності і взаємообумовленості. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject маніпулятивні особливості uk
dc.subject мовні засоби uk
dc.subject немовні засоби uk
dc.subject орфографія uk
dc.subject прагмалінгвістичний аспект uk
dc.subject реклама uk
dc.subject рекламний текст uk
dc.subject фразеологізм uk
dc.subject manipulative features uk
dc.subject linguistic means uk
dc.subject non-linguistic means uk
dc.subject orthography uk
dc.subject pragmalinguistic aspect uk
dc.subject advertising uk
dc.subject advertising text uk
dc.subject phraseology uk
dc.title Вплив прагматичної спрямованості англомовного рекламного тексту на відбір мовних та позамовних засобів uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу