Інституційний репозитарій ЗНУ

Формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів англійської мови в процесі фахової підготовки

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Григоревський, Олексій Григорович
dc.date.accessioned 2022-12-27T21:16:33Z
dc.date.available 2022-12-27T21:16:33Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9655
dc.description Григоревський О. Г. Формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів англійської мови в процесі фахової підготовки : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 035 "Філологія" / наук. керівник Т. О. Пахомова. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 81 с. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 81 pages of printed text. The list of references includes 67 sources. The presented paper is dedicated to the formation of socio-cultural competence of future English teachers in the process of professional training. Subject of research can be defined as pedagogical conditions and structural functional model of formation of socio-cultural competence of future foreign (English) language teachers. The main aim is to develop, scientifically substantiate and experimentally verify pedagogical conditions of the formation of socio-cultural competence of future foreign language teachers in the system of higher education. It determined the accomplishment of such objectives as:  to clarify the concept and structure of the sociocultural competence of the future foreign language teacher;  to develop a structural and functional model of the formation of their socio-cultural competence;  to carry out an experimental verification of the effectiveness of the methodology for implementing pedagogical conditions for the formation of sociocultural competence. Pedagogical conditions for the formation of socio-cultural competence of future foreign language teachers are defined as: the use of integrated tasks of a socio cultural orientation with variable content during the study of a foreign language; improving the content of the discipline by introducing topics about national and cultural features and the specificity of the national communicative behavior of speakers of a foreign language; integrated use of traditional and innovative teaching methods. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 81 сторінці друкованого тексту. Перелік посилань включає 67 джерел. Об’єкт дослідження – підготовка майбутніх учителів іноземної мови в виші. Предмет дослідження – педагогічні умови та структурно функціональна модель формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів іноземної (англійської) мови. Мета дослідження полягає в розробленні, науковому обґрунтуванні та експериментальній перевірці педагогічних умов і структурно-функціональної моделі формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів іноземної мови в системі вищої освіти. Теоретико-методологічні засади становлять положення теорії педагогічної діяльності (В. Бондар, Р. Гуревич, Н. Кузьміна); історії та теорії соціокультурної підготовки вчителя (О. Акімова, Л. Вовк, Н. Дем‘яненко, С. Сисоєва та ін.); теорії взаємодії культур (В. Біблер, А. Тойнбі, О. Шпенглер та ін.); законодавчі документи з проблеми гуманізації і гуманітаризації освіти та значення державної та іноземних мов у цьому процесі. Отримані результати. Застосування у процесі дослідно експериментальної роботи під час вивчення іноземної мови інтегрованих завдань соціокультурного спрямування з варіативним змістом; вивчення національно-культурних особливостей та специфіки національної комунікативної поведінки носіїв іноземної мови; забезпечення ціннісної орієнтації студентів на соціокультурну діяльність у процесі комплексного використання традиційних та інноваційних методів навчання сприяло формуванню у майбутніх учителів іноземної мови соціолінгвістичної компетенції. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject майбутні вчителі іноземної мови uk
dc.subject соціокультурна компетентність uk
dc.subject компоненти uk
dc.subject педагогічні умови uk
dc.subject структурно-функціональна модель формування соціокультурної компетентності uk
dc.subject future foreign language teachers uk
dc.subject socio-cultural uk
dc.subject components uk
dc.subject criteria uk
dc.subject pedagogical conditions uk
dc.subject structural and functional model of formation of sociocultural competence of future foreign language teacher uk
dc.title Формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів англійської мови в процесі фахової підготовки uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу