Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5186
Title: | Формування риторичної культури майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти |
Authors: | Курінна, Алла Феліксівна |
Keywords: | формування майбутні вихователі заклади дошкільної освіти риторична культура formation future educators preschool education institutions rhetorical culture |
Issue Date: | 2020 |
Abstract: | UA : Робота викладена на 95 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 70 джерел. Об’єкт дослідження: професійна підготовка майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти. Предмет дослідження: концептуальна модель формування риторичної культури майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти. Мета дослідження: розроблення, теоретичне обґрунтування та експериментальна перевірка концептуальної моделі формування риторичної культури майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти. В роботі подано теоретичне узагальнення та запропоновано практичне вирішення наукової проблеми формування риторичної культури майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти; З’ясовано зміст і концепти таких понятійних конструкцій, що становлять категоріальний апарат дослідження: «педагогічні умови»; «риторична культура», «риторизація», «риторична особистість», «риторична практика»; Розроблено й теоретично обґрунтовано концептуальну модель формування риторичної культури майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. EN : The work is presented on 95 pages of printed text. The list of links includes 70 sources. Object of research: professional training of future specialists of preschool education institutions. Subject of research: conceptual model of formation of rhetorical culture of future specialists of preschool education institutions. The purpose of the research: development, theoretical substantiation and experimental verification of the conceptual model of formation of rhetorical culture of future specialists of preschool education institutions. The paper presents a theoretical generalization and offers a practical solution to the scientific problem of forming the rhetorical culture of future professionals of preschool education; The content and concepts of such conceptual constructions that make up the categorical apparatus of the research are clarified: "pedagogical conditions"; "Rhetorical culture", "rhetoric", "rhetorical personality", "rhetorical practice"; The conceptual model of formation of rhetorical culture of future educators of preschool educational institutions is developed and theoretically substantiated. |
Description: | Курінна А. Ф. Формування риторичної культури майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник Г. З. Скірко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 95 с. |
URI: | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5186 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kurinna.docx | Магістерська робота | 387.49 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.