Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5186
Title: Формування риторичної культури майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти
Authors: Курінна, Алла Феліксівна
Keywords: формування
майбутні вихователі
заклади дошкільної освіти
риторична культура
formation
future educators
preschool education institutions
rhetorical culture
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Робота викладена на 95 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 70 джерел. Об’єкт дослідження: професійна підготовка майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти. Предмет дослідження: концептуальна модель формування риторичної культури майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти. Мета дослідження: розроблення, теоретичне обґрунтування та експериментальна перевірка концептуальної моделі формування риторичної культури майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти. В роботі подано теоретичне узагальнення та запропоновано практичне вирішення наукової проблеми формування риторичної культури майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти; З’ясовано зміст і концепти таких понятійних конструкцій, що становлять категоріальний апарат дослідження: «педагогічні умови»; «риторична культура», «риторизація», «риторична особистість», «риторична практика»; Розроблено й теоретично обґрунтовано концептуальну модель формування риторичної культури майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти.
EN : The work is presented on 95 pages of printed text. The list of links includes 70 sources. Object of research: professional training of future specialists of preschool education institutions. Subject of research: conceptual model of formation of rhetorical culture of future specialists of preschool education institutions. The purpose of the research: development, theoretical substantiation and experimental verification of the conceptual model of formation of rhetorical culture of future specialists of preschool education institutions. The paper presents a theoretical generalization and offers a practical solution to the scientific problem of forming the rhetorical culture of future professionals of preschool education; The content and concepts of such conceptual constructions that make up the categorical apparatus of the research are clarified: "pedagogical conditions"; "Rhetorical culture", "rhetoric", "rhetorical personality", "rhetorical practice"; The conceptual model of formation of rhetorical culture of future educators of preschool educational institutions is developed and theoretically substantiated.
Description: Курінна А. Ф. Формування риторичної культури майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник Г. З. Скірко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 95 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5186
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kurinna.docxМагістерська робота387.49 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.