Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9078
Title: Математична підтримка фізико-технічних гуртків у закладах позашкільної освіти
Authors: Шалатов, Денис Сергійович
Keywords: заклад позашкільної освіти
критичне мислення
критичний аналіз
між предметні зв’язки
математична підтримка
фізико-технічний гурток
STEM-освіта
Institution of out-of-school education
critical thinking
critical analysis
intersubject connections
mathematics support
physical and technical group
STEM education
Issue Date: 2022
Abstract: UA : Робота викладена на 82 сторінках, 14 рисунках, 2 таблицях та має 77 джерел. Об’єкт дослідження – навчальний процес з фізики у фізико-технічних гуртках закладів позашкільної освіти. Предмет дослідження: методичні засади проведення навчальних занять з фізики у фізико-технічних гуртках закладів позашкільної освіти. Мета роботи: обґрунтування методичних засад математичної підтримки фізико-технічних гуртків у закладах позашкільної освіти. Методи дослідження – аналітичний, емпіричний. Наукова новизна одержаних результатів полягає в розробці методичних засад критичного аналізу наукових статей, розвитку критичного мислення гуртківців та застосування ними математичного апарату у процесі розв’язування задач на заняттях фізико-технічних гуртків закладів позашкільної освіти. Практичне значення дослідження визначається тим, що розроблені методичні засади розв’язання фізичних задач для розвитку критичного мислення із застосуванням математичного апарату і критичного аналізу наукових статей можна використовувати на заняттях фізико-технічних гуртків закладів позашкільної освіти в процесі підготовки вихованців до конкурсів та олімпіад з фізики (у тому числі і за дистанційної форми навчання).
EN : The object of the of study – the educational process in physics in physical and technical circles of out-of-school education institutions. Purpose: substantiation of the methodological foundations of mathematical support of physical and technical circles in out-of-school education institutions. The methods of research – analytical, empirical. The scientific novelty of the obtained results lies in the development of methodological principles for the critical analysis of scientific articles, the development of critical thinking of group members and their use of mathematical apparatus in the process of solving problems in the classes of physical and technical groups of out-of-school education institutions. The practical significance of the research is determined by the fact that the developed methodological principles of solving physical problems for the development of critical thinking with the use of mathematical apparatus and critical analysis of scientific articles can be used in the classes of physical and technical circles of out-of-school education institutions in the process of preparing students for competitions and physics olympiads (including distance education).
Description: Шалатов Д. С. Математична підтримка фізико-технічних гуртків у закладах позашкільної освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 014 «Середня освіта (Фізика)» / наук. керівник А. М. Андрєєв. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 82 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9078
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри загальної та прикладної фізики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shalatov2022.pdfМагістерська робота1.82 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.