Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9968
Title: | Формуванння позитивних взаємостосунків між дітьми старшого дошкільного віку в дитячому колективі |
Authors: | Порохня, Наталія Федорівна |
Keywords: | моральне виховання взаємостосунки моральний розвиток моральність moral education moral development morality interrelationships of children |
Issue Date: | 2022 |
Abstract: | UA : Робота викладена на 77 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 46 джерел. Мета дослідження: визначити, науково обґрунтувати й експериментально перевірити модель формування позитивних взаємостосунків між дітьми старшого дошкільного віку в дитячому колективі. Об’єкт дослідження: процес формування позитивних взаємостосунків між дітьми старшого дошкільного віку в дитячому колективі. Предмет дослідження: модель формування позитивних взаємостосунків між дітьми старшого дошкільного віку в дитячому колективі. У кваліфікаційній роботі уточнено зміст, функції та структуру базових понять дослідження; визначено тенденції розвитку сучасної дошкільної освіти, що впливають на формування взаємовідношення між дітьми старшого дошкільного віку в дитячому колективі; теоретично обґрунтовано модель формування взаємовідношення між дітьми старшого дошкільного віку в дитячому колективі; експериментально перевірено ефективність моделі формування взаємовідношення між дітьми старшого дошкільного віку в дитячому колективі. EN : The work is presented on 77 pages of printed text. The list of references includes 46 sources. The purpose of the study: to determine, scientifically substantiate and experimentally verify the model of the formation of positive relationships between children of older preschool age in a children's team. The object of the study: the process of forming positive relationships between children of older preschool age in a children's team. The subject of the study: a model of the formation of positive relationships between children of older preschool age in a children's team. The content, functions, and structure of the basic concepts of research are clarified in the qualification work; trends in the development of modern preschool education, which affect the formation of relationships between children of older preschool age in the children's collective, are determined; the model of the formation of the relationship between children of older preschool age in the children's team is theoretically substantiated; the effectiveness of the model of the formation of the relationship between children of older preschool age in the children's team was experimentally verified. |
Description: | Порохня Н. Ф. Формуванння позитивних взаємостосунків між дітьми старшого дошкільного віку в дитячому колективі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник Г. З. Скірко. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 77 с. |
URI: | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9968 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Porochnya.docx | Магістерська робота | 270.15 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.