Інституційний репозитарій ЗНУ

xmlui.ArtifactBrowser.ConfigurableBrowse.title.metadata.dateissued

xmlui.ArtifactBrowser.ConfigurableBrowse.title.metadata.dateissued

Сортувати по: Порядок: Результати:

  • Клінкова, Тетяна Олегівна (2023)
    UA : Магістерська робота «PR-комунікації у сфері охоронної діяльності» – основний текст – 60 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 71 джерело. Об’єктом є PR-комунікація як складова комунікаційної ...
  • Маркітан, Дмитро Андрійович (2023)
    UA : Дослідження даної теми дозволить збільшити розуміння ефективної PR-підтримки освітнього закладу в епоху діджиталізації та допоможе визначити оптимальний спосіб використання сучасних технологій та інструментів комунікації ...
  • Опанасенко, Аліна Дмитрівна (2023)
    EN : Social Media Marketing is a very rele vant and important tool for business promotion. Instagram is one of the most popular social networks, with more than a billion monthly active users, and it continues to grow ...
  • Зіборова, Анастасія Олександрівна (2023)
    UA : Дипломна робота – 55 стор., 78 джерел. Об'єктом дослідження є контент соціальних мереж телеканалу «МТМ» за період з 24 лютого по 24 серпня 2022 р. Предметом дослідження є особливості адаптації телевізійного контенту ...
  • Губенко, Віолетта Андріївна (2023)
    UA : Актуальність нашого дослідження. Вивчення PR-заходів періоду пандемії COVID -19 є важливим для розуміння того, як організації впоралися зі складними викликами, що виникли в результаті пандемії, і як вони адаптували ...
  • Златов, Ілля Іванович (2023)
    UA : Мета роботи – створення низки власних інтернет-публікацій аналітичного спрямування. Для досягнення мети дослідження ми виконали такі завдання: 1) проаналізувати журналістикознавчі наукові праці про специфіку інт ...
  • Падалко, Марія Дмитрівна (2023)
    UA : Тема магістерської роботи: Аудиторний профіль соціальних телешоу під час війни. Обсяг основного тексту: 70 сторінок. Кількість використаних джерел: 60 використаних джерел. Мета дослідження: охарактеризувати ...
  • Зуйченко, Тетяна Юріївна (2023)
    UA : Мета роботи – на основі отриманих наукових знань та професійного досвіду створити власний текстовий журналістський блог із матеріалами, що торкаються актуальних питань та проблем в українському суспільстві. Для ...
  • Назарова, Дар’я Ігорівна (2023)
    UA : Об’єктом дослідження є сторінки соціальних мереж і публікації в Instagram, Facebook, Youtube провідних fashion- брендів України. Предмет дослідження – функціональні особливості вебсайтів і офіційних сторінок соцмереж ...
  • Васильчук, Марина Романівна (2023)
    UA : Назва теми: Ведення Youtube-каналу з кондитерською тематикою «Sayes.cakes». Обсяг основної частини роботи: 27 сторінок. Кількість використаних джерел – 19. Мета роботи – створення відео на YouTube-каналі для ...
  • Муравицька, Олександра Віталіївна (2023)
    UA : Кваліфікаційна робота бакалавра "Вербально-візуальна парадигма мальопису як виду креолізованого тексту": 49 стор., 32 джерела. Мета дослідження – цілісне дослідження вербально-візуальної парадигми мальопису як виду ...
  • Горбенко, Інна Федорівна; Романюк, Наталя Василівна (ЗНУ, 2023)
    UA : Навчальне видання містить тексти лекцій до дисципліни «Видавничі стандарти». Матеріал спрямований на формування цілісного уявлення про теоретико-практичні засади функіонування видавничих стандартів, вироблення у ...
  • Сєдова, Єлизавета Святославівна (2023)
    UA : Об’єкт дослідження: PR-послуги в Україні, їх види та особливості. Предмет дослідження: види PR-послуг, які надаються в Україні, їх взаємозв'язок з ефективним функціонуванням бізнесу, роль в розвитку підприємств та ...
  • Коломоєць, Єлизавета Олександрівна (2023)
    UA : Мета роботи – створити для проєкту «НЕумовно» цикл радіопрограм, присвячених життю вимушених переселенців із дотриманням етичних норм. Для досягнення мети дослідження ми виконали такі завдання: 1) узагальнити ...
  • Манько, Владлена Вікторівна (2023)
    UA : Мета роботи – створити цикл інтерв’ю на радіо з військовими, які боронять нашу країну від дій агресора. Для досягнення мети передбачено виконання таких завдань: 1) проаналізувати науковий підхід до термінів ...
  • Яговець, Микита Сергійович (2023)
    UA : Тема магістерської роботи: «Воєнно-кінематографічний контент у фокусі вітчизняних ЗМІ» Обсяг основного тексту: 84 сторінки. Кількість викристаних джерел: 73 Мета дослідження – на основі аналізу ЗМІ дослідити ...
  • Матвейшина, Софія Яківна (2023)
    UA : Магістерська робота «Вплив соціальних мереж на імідж бренду» – текст – 82 сторінки. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 71 джерело. Об’єктом дослідження є імідж особистого бренду, сформований комунікаційними ...
  • Смотрицька, Олександра Олександрівна (2023)
    UA : Мета роботи – дослідити відеоблог як сучасний інструмент комунікації у рекламній сфері. Поставлена мета передбачає вирішення таких завдань:  проаналізувати теоретичне підґрунтя блогінгу та влогінгу у міжнародному ...
  • Вертепний, Микола Миколайович (2023)
    UA : Кваліфікаційна робота бакалавра «Візуальні засоби атракції українських інтернет-видань»: 41 стор., 33 джерела. Мета роботи – виявлення особливостей використання візуальних засобів атракції в українських інтернет-видань. ...
  • Пода, Тетяна Миколаївна (2023)
    UA : Мета роботи – є аналіз матеріалів на військову тематику на телеканалі «МТМ», визначення специфіки подання інформації відповідно до чинного законодавства. Для досягнення мети дослідження ми виконали такі завдання: 1) ...