Інституційний репозитарій ЗНУ

Перегляд Факультет журналістики по темі "advertising"

Перегляд Факультет журналістики по темі "advertising"

Сортувати по: Порядок: Результати:

  • Суханов, Максим Ігорович (2022)
    UA : Магістерське дослідження «PR-комунікація організацій третього сектору України». Обсяг основної роботи – 53 сторінки. Список використаних джерел включає 61 найменувань (викладених на 6 сторінках). Об’єкт дослідження – ...
  • Сєрищева, Антоніна Сергіївна (2021)
    UA : Кваліфікаційна робота магістра «Product placement як інструмент рекламних комунікацій» складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи – 76 сторінок. ...
  • Рубель, Катерина Іванівна (2020)
    UA : Магістерська робота «Актуальні засоби рекламування в beauty-індустрії» – основний текст – 109 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 96 джерел. Об’єктом дослідження є рекламні кампанії косметичних брендів ...
  • Трускал, Анна Анатоліївна (2020)
    UA : Магістерська робота «Блоги як засіб медіапромоції видавничого продукту» – основний текст – 56сторінки. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 63 джерел. Об’єктом дослідження є блоги, що використовуються видавницвами ...
  • Смотрицька, Олександра Олександрівна (2023)
    UA : Мета роботи – дослідити відеоблог як сучасний інструмент комунікації у рекламній сфері. Поставлена мета передбачає вирішення таких завдань:  проаналізувати теоретичне підґрунтя блогінгу та влогінгу у міжнародному ...
  • Трубчаніна, Катерина Миколаївна (2021)
    UA : Кваліфікаційна робота магістра «Відеоблогінг як засіб сучасної рекламної комунікації» складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи – 105 сторінок. Список використаної ...
  • Цвєткова, Катерина Олександрівна (2022)
    UA : Дипломна (магістерська) робота «Відеоблогінг як інструмент в українському рекламно-комунікаційному просторі» – основний текст – 55 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 58 джерел. Об’єктом дослідження ...
  • Самойлова, Олександра Юріївна (2019)
    UA : Кваліфікаційна робота магістра: «Засоби просування продукції українських видавництв», 79 с., 53 джерела. Об’єкт дослідження ‒ бренди видавництв «Видавництво Старого Лева» («ВСЛ») (Львів) та «А-БА-БА-ГА-ЛА-МА-ГА» ...
  • Сегейда, Олександра Олександрівна (2023)
    UA : Мета роботи: дослідити креативні комунікації українських рекламних агенцій у 2022 році, визначити їх ефективність. Завдання: 1) проаналізувати актуальні тенденції у креативних комунікаціях України; 2) дослідити ...
  • Бартащук, Євгеній Станіславович (2020)
    UA : Магістерська робота «Персональний бренд: стратегії та технології створення» – основний текст – 67 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 97 джерел. Об’єктом дослідження є персональний бренд як феномен ...
  • Лой, Діана Юріївна (2023)
    UA : Актуальність теми дипломної роботи зумовлена необхідністю дослідити та проаналізувати як сучасні інтегровані засоби можуть утворювати цілісну систему для комплексного просування бренду «Весільні аксесуари» на ...
  • Бичиніна, Олександра Дмитрівна (2021)
    UA : Магістерська робота «Позиціонування наукових досліджень ЗНУ засобами реклами та PR в соціальних мережах» – основний текст – 119 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 118 джерел. Об’єктом дослідження є ...
  • Синицин, Кирило Павлович (2021)
    UA : Магістерська робота «Політична реклама у сучасному виборчому процесі України: правові аспекти та культурні реалії» – основний текст – 83 сторінки. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 65 джерел. Об’єкт дослідження ...
  • Гур’єв, Ігор Миколайович (2020)
    UA : Кваліфікаційна робота магістра: «Порядок денний онлайн-видань як засіб впливу на громадську думку». Сторінок основного тексту – 77, використаних джерел – 76. Мета роботи полягає в тому, щоб з’ясувати, як порядок ...
  • Коваль, Олександр Дмитрович (2023)
    UA : Мета роботи – створення контенту в соціальних мережах для підтримки популяризації музичного проєкту із використанням різних прийомів і засобів просування. Для досягнення мети дослідження ми виконали такі завдання: 1) ...
  • Мацола, Діана Андріївна (2021)
    UA : Тема роботи – «Просування екологічних організацій і фондів України засобами реклами та PR». Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Загальний обсяг роботи 123 ...
  • Кузова, Катерина Едуардівна (2023)
    UA : Магістерська робота «Просування засобами реклами та PR брендів у сфері б’юті-індустрії» - основний текст - 71 сторінка. Для виконання опрацьовано 88 джерел. Об'єктом сторінки у соціальній мережі Instagram та Facebook ...
  • Циганов, Володимир Вячеславович (2021)
    UA : Магістерська робота «Особистий бренд та методи просування особистого бренду у соціальних мережах» – основний текст – 91 сторінка. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 78 джерел. Oб’єктoм магістерської рoбoти є ...
  • Лаковський, Костянтин Сергійович (2020)
    UA : Магістерська робота «Реклама в умовах діджиталізації: українські реалії» – основний текст – 106 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 105 джерел. Об’єктом дослідження є діджитал-реклама в українському ...
  • Шнейдер, Аліна Петрівна (2020)
    UA : Магістерська робота «Реклама медичних закладів: підходи до офлайн- та онлайн-просування» – основний текст – 71 сторінка. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 73 джерела. Об’єктом є реклама малих приватних ...