Інституційний репозитарій ЗНУ

Перегляд Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності по темі "advertising communication"

Перегляд Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності по темі "advertising communication"

Сортувати по: Порядок: Результати:

  • Білоус, Марина Олегівна (2024)
    UA : Для виконання кваліфікаційної роботи бакалавра «Організація BTL кампаній брендів легкої промисловості в Україні» використано 33 джерела. Об’єктом дослідження є українські бренди одягу Vovk та ANDRE TAN, концерн ...
  • Бартащук, Євгеній Станіславович (2020)
    UA : Магістерська робота «Персональний бренд: стратегії та технології створення» – основний текст – 67 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 97 джерел. Об’єктом дослідження є персональний бренд як феномен ...
  • Бичиніна, Олександра Дмитрівна (2021)
    UA : Магістерська робота «Позиціонування наукових досліджень ЗНУ засобами реклами та PR в соціальних мережах» – основний текст – 119 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 118 джерел. Об’єктом дослідження є ...
  • Лаковський, Костянтин Сергійович (2020)
    UA : Магістерська робота «Реклама в умовах діджиталізації: українські реалії» – основний текст – 106 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 105 джерел. Об’єктом дослідження є діджитал-реклама в українському ...
  • Коломоєць, Микита Анатолійович (2023)
    UA : Актуальність проблеми. Рекламний дискурс є невід’ємною складовою сучасного суспільства, яке стикається зі складними викликами, такими як пандемія, військовий час та економічна криза, викликана цими чинниками. У цих ...
  • Полюхович, Артем Федорович (2020)
    UA : Магістерська робота «Рекламні стратегії позиціонування регіонального ресторанного бізнесу в умовах пандемії» – основний текст – 82 сторінки. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 93 джерела. Об’єктом дослідження ...
  • Мельничук, Аліна Юріївна (2024)
    UA : Для виконання кваліфікаційної роботи бакалавра «Рекламування бренду «Збройні Сили України» під час війни» опрацьовано 42 джерела. Об'єктом дослідження є соціальні рекламні кампанії з піднесення іміджу та підтримки ...