UA : Кваліфікаційна робота бакалавра «Прагматичний потенціал подієвої комунікації в умовах війни» – основний текст – 64 сторінки. Для виконання дипломної роботи використано 45 джерел.
Об’єктом дослідження є кейси подієвих комунікацій в умовах повномасштабного вторгнення рф на територію України.
Предметом дослідження є прагматичний потенціал подієвих комунікацій в умовах повномасштабного вторгнення рф на територію України. Мета дослідження: проаналізувати прагматичний потенціал подієвих комунікацій в умовах повномасштабного вторгнення рф на територію України.
Методи дослідження: класифікація (види подієвих комунікацій), дискурс-аналіз (аналіз контенту з урахуванням історико-політичних та соціальних обставин), системний підхід (з урахуванням особливостей медіаландшафту російського пропагандистського та українського інформаційного простору; з урахуванням усіх критеріїв «комунікаційного ланцюжка» конкретних кейсів подієвих комунікацій), синхронічний метод (акцентуація на умовах повномасштабного вторгнення росії в Україну), застосування для моніторингу хештег-активізму Інтернет-ресурсу – моніторингової програми Brand24. Для реалізації поставленої мети необхідно виконати такі завдання:
1) охарактеризувати обсяг дефініцій, концептуальне наповнення, технології видовищності перформансу, акціонізму як різновидів подієвих комунікацій;
2) розкрити характеристики хештег-активізму як інструменту використання соціальних мереж у реалізації подієвих комунікацій;
3) висвітлити методологічні особливості дослідження прагматичного потенціалу подієвих комунікацій воєнного періоду;
4) дослідити прагматичний потенціал хештегів в контексті подієвих комунікацій від 24 лютого 2022 року.
Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці, присвячені розгляду подієвих комунікацій, вітчизняних і зарубіжних дослідників Г. Вишеславського, Л. Венедіктової, Р. Голдбера, М. Карповець, Н. Малютіної, І. Нечиталюк, Ю. Починок, О. Скалацької та інших.
Науковою новизною є те, що узагальнено теоретичний та практичний досвід використання перформативності подієвих комунікацій в умовах російсько-української війни (від 24 лютого 2022 р.) як інструменту «м’якої сили», а також проаналізовано функціонал воєнного хештег-активізму як виду подієвих комунікацій у соціальних мережах.
Сфера застосування: матеріали проведеного дослідження можуть бути використані під час підготовки до практичних та семінарських занять на факультеті журналістики та у практичній діяльності комунікаційників.
EN : Soloukhin V. Y. «Pragmatic potential of event communication under war conditions».
Zaporizhzhya, 2023. 64 pp.
The object of the study is the cases of event communications in the conditions of a
full-scale invasion of the Russian Federation on the territory of Ukraine.
The subject of the study is the pragmatic potential of event communications in the
conditions of a full-scale invasion of the Russian Federation on the territory of Ukraine.
The purpose of the study: to analyze the pragmatic potential of event
communications in the conditions of a full-scale invasion of the Russian Federation on
the territory of Ukraine.
Research methods: classification (types of event communications), discourse
analysis (content analysis taking into account historical, political and social
circumstances), systematic approach (taking into account the peculiarities of the media
landscape of the Russian propaganda and Ukrainian information space; taking into
account all the criteria of the «communication chain» of specific cases event
communications), synchronous method (emphasis on the conditions of a full-scale
Russian invasion of Ukraine), application for monitoring hashtag activism of the Internet
resource Brand24.
In order to realize the set goal, it is necessary to complete the following tasks:
1) characterize the scope of definitions, conceptual content, performance spectacle
technologies, actionism as types of event communications;
2) reveal the characteristics of hashtag activism as a tool for using social networks
in the implementation of event communications;
3) highlight the methodological features of researching the pragmatic potential of
event communications during the war period;
4) explore the pragmatic potential of hashtags in the context of event
communications from February 24, 2022.
72
The methodological and theoretical basis of the research are the works devoted to
the consideration of event communications by domestic and foreign researchers H.
Vysheslavskyi, L. Venediktova, R. Goldber, M. Karpovets, N. Malyutina, I. Nechytalyuk,
Yu. Pochynok, O. Skalatska and others.
The scientific novelty is that the theoretical and practical experience of using the
performativity of event communications in the conditions of the Russian-Ukrainian war
(as of February 24, 2022) as a tool of «soft power” has been summarized, and the
functionality of military hashtag activism as a type of event communications has been
analyzed in social networks.
Scope: the materials of the conducted research can be used during preparation for
practical and seminar classes at the Faculty of Journalism and in the practical activities of
communicators.