UA : Кваліфікаційна робота – 64 сторінок, 34 літературних джерел.
Мета – дослідити ринок туристичних авіаперевезень України.
У відповідності до поставленої мети передбачається виконання таких завдань:
– розглянути теоретичні основи та охарактеризувати туристичні авіаперевезення як складову туристичної сфери;
– охарактеризувати основні та додаткові послуги авіакомпаній;
– порівняти обслуговування пасажирів в аеропортах і на борту та запропонувати шляхи покращення якості додаткових послуг авіаперевізників в Україні.
Об’єкт дослідження: основні та додаткові послуги авіаперевізників.
Предмет дослідження: додаткові послуги як особливість обслуговування пасажирів при перельотах.
Методи дослідження: теоретичний аналіз літературних джерел, порівняльний та метод системного підходу.
Основна частина роботи присвячена дослідженню якості обслуговування туристів під час авіаперельотів, та наданню додаткових послуг різними авіакомпаніями України, та порівняння кількості та якості послуг між іноземними та українськими авіаперевізниками задля пошуку шляхів впровадження новацій з іноземного ринку авіаперевезень.
EN : Кваліфікаційна робота – 64 сторінок, 34 літературних джерел.
Мета – дослідити ринок туристичних авіаперевезень України.
У відповідності до поставленої мети передбачається виконання таких завдань:
– розглянути теоретичні основи та охарактеризувати туристичні авіаперевезення як складову туристичної сфери;
– охарактеризувати основні та додаткові послуги авіакомпаній;
– порівняти обслуговування пасажирів в аеропортах і на борту та запропонувати шляхи покращення якості додаткових послуг авіаперевізників в Україні.
Об’єкт дослідження: основні та додаткові послуги авіаперевізників.
Предмет дослідження: додаткові послуги як особливість обслуговування пасажирів при перельотах.
Методи дослідження: теоретичний аналіз літературних джерел, порівняльний та метод системного підходу.
Основна частина роботи присвячена дослідженню якості обслуговування туристів під час авіаперельотів, та наданню додаткових послуг різними авіакомпаніями України, та порівняння кількості та якості послуг між іноземними та українськими авіаперевізниками задля пошуку шляхів впровадження новацій з іноземного ринку авіаперевезень.