UA : Для виконання кваліфікаційної роботи бакалавра «Рекламна комунікація виробників товарів і послуг у соцмережах засобами SMM» використано 36 джерел.
Об’єктом дослідження є рекламні комунікації торгової марки «Ферма» та
послуг «Watsons».
Предметом дослідження є специфіка використання засобів SMM в
соціальних мережах торгової марки «Ферма» та послуг «Watsons».
Мета дослідження: систематизувати наукові судження щодо рекламних
комунікацій, дослідити специфіку використання SMM засобів в соціальних
мережах, охарактеризувати засоби SMM українських виробників молочної
продукції та послуг.
Для реалізації поставленої мети необхідно виконати такі завдання:
1) систематизувати наукові судження щодо рекламних комунікацій;
2) визначити специфіку використання засобів SMM в соціальних
мережах;
3) дослідити різновиди та функції засобів SMM українських виробників
молочної продукції на прикладі торгової марки «Ферма»;
4) охарактеризувати рекламну комунікацію косметичних послуг в Україні
на прикладі «Watsons».
Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці з
особливостей рекламних комунікацій А. Белової, Н. Герцовської, Н. Лепської,
А. Швець; засобів SMM Л. Бондарчук, Н. Дубінської, М. Касьяненко,
Н. Носань, О. Птащенко, О. Сметанюк, Д. Терехова; особливостей рекламної
діяльності в соціальних мережах М. Андрушкевич, О. Жегуса, О. Івасенко.
Методи дослідження: для з’ясування специфіки використання рекламних
засобів було використано такі методи: аналіз, описовий метод; для дослідження
засобів SMM товарів та послуг: контент-аналіз, метод класифікації та
узагальнення, проблемно-тематичний метод.
Апробація кваліфікаційної роботи:
- доповідь на тему «Специфіка SMM-комунікації українських брендів
«Watsons», «Ферма», на X Міжнародній науково-практичній
конференції «Current challenges of science and education», яка
відбудеться 3-5.06.2024 року у м. Берлін, Німеччина; подано тези
доповіді до збірника конференції.
Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що вперше
визначено та досліджено різновиди та функції засобів SMM в соціальних
мережах українських виробників молочної продукції та косметичних послуг.
Сфера застосування: матеріали проведеного дослідження можуть бути
використані у професійній діяльності рекламістів та PR-фахівців, а також може
бути використана під час вивчення спецкурсів, семінарів та практичних занять.
EN : Borodina O. G. Advertising Communication of Producers of Goods and
Services in Social Networks by SMM Methods. Zaporozhye 69 p.
In the modern information space, advertising communications play a
significant role in the promotion of any goods and services. Their effectiveness
depends on careful planning and successful implementation of complex means that
correspond to modern integrated advertising strategies. This is emphasized by the
growing importance of Social Media Marketing tools in the development of creative
concepts and the selection of optimal advertising communications.
However, SMM tools in social networks of Ukrainian goods and services
remain unexplored, which determines the relevance of our work.
The object of the research is advertising communications of the "Farm" brand
and "Watsons" services.
The subject of the study is the specifics of using SMM tools in social networks
of the "Farm" brand and "Watsons" services.
The purpose of the study: to systematize scientific judgments regarding
advertising communications, to investigate the specifics of the use of SMM tools in
social networks, to characterize the SMM tools of Ukrainian producers of dairy
products and services.