Інституційний репозитарій ЗНУ

Рекламна комунікація виробників товарів і послуг у соцмережах засобами SMM

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бородіна, Ольга Геннадіївна
dc.date.accessioned 2024-06-04T12:31:50Z
dc.date.available 2024-06-04T12:31:50Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19324
dc.description Бородіна О. Г. Рекламна комунікація виробників товарів і послуг у соцмережах засобами SMM : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник К. О. Доценко. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 69 с. uk
dc.description.abstract UA : Для виконання кваліфікаційної роботи бакалавра «Рекламна комунікація виробників товарів і послуг у соцмережах засобами SMM» використано 36 джерел. Об’єктом дослідження є рекламні комунікації торгової марки «Ферма» та послуг «Watsons». Предметом дослідження є специфіка використання засобів SMM в соціальних мережах торгової марки «Ферма» та послуг «Watsons». Мета дослідження: систематизувати наукові судження щодо рекламних комунікацій, дослідити специфіку використання SMM засобів в соціальних мережах, охарактеризувати засоби SMM українських виробників молочної продукції та послуг. Для реалізації поставленої мети необхідно виконати такі завдання: 1) систематизувати наукові судження щодо рекламних комунікацій; 2) визначити специфіку використання засобів SMM в соціальних мережах; 3) дослідити різновиди та функції засобів SMM українських виробників молочної продукції на прикладі торгової марки «Ферма»; 4) охарактеризувати рекламну комунікацію косметичних послуг в Україні на прикладі «Watsons». Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці з особливостей рекламних комунікацій А. Белової, Н. Герцовської, Н. Лепської, А. Швець; засобів SMM Л. Бондарчук, Н. Дубінської, М. Касьяненко, Н. Носань, О. Птащенко, О. Сметанюк, Д. Терехова; особливостей рекламної діяльності в соціальних мережах М. Андрушкевич, О. Жегуса, О. Івасенко. Методи дослідження: для з’ясування специфіки використання рекламних засобів було використано такі методи: аналіз, описовий метод; для дослідження засобів SMM товарів та послуг: контент-аналіз, метод класифікації та узагальнення, проблемно-тематичний метод. Апробація кваліфікаційної роботи: - доповідь на тему «Специфіка SMM-комунікації українських брендів «Watsons», «Ферма», на X Міжнародній науково-практичній конференції «Current challenges of science and education», яка відбудеться 3-5.06.2024 року у м. Берлін, Німеччина; подано тези доповіді до збірника конференції. Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що вперше визначено та досліджено різновиди та функції засобів SMM в соціальних мережах українських виробників молочної продукції та косметичних послуг. Сфера застосування: матеріали проведеного дослідження можуть бути використані у професійній діяльності рекламістів та PR-фахівців, а також може бути використана під час вивчення спецкурсів, семінарів та практичних занять. uk
dc.description.abstract EN : Borodina O. G. Advertising Communication of Producers of Goods and Services in Social Networks by SMM Methods. Zaporozhye 69 p. In the modern information space, advertising communications play a significant role in the promotion of any goods and services. Their effectiveness depends on careful planning and successful implementation of complex means that correspond to modern integrated advertising strategies. This is emphasized by the growing importance of Social Media Marketing tools in the development of creative concepts and the selection of optimal advertising communications. However, SMM tools in social networks of Ukrainian goods and services remain unexplored, which determines the relevance of our work. The object of the research is advertising communications of the "Farm" brand and "Watsons" services. The subject of the study is the specifics of using SMM tools in social networks of the "Farm" brand and "Watsons" services. The purpose of the study: to systematize scientific judgments regarding advertising communications, to investigate the specifics of the use of SMM tools in social networks, to characterize the SMM tools of Ukrainian producers of dairy products and services. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject рекламні комунікації uk
dc.subject засоби SMM uk
dc.subject соціальні мережі uk
dc.subject товари uk
dc.subject послуги uk
dc.subject інтернет-реклама uk
dc.subject споживачі uk
dc.subject advertising communications uk
dc.subject SMM tools uk
dc.subject social networks uk
dc.subject goods uk
dc.subject services uk
dc.subject internet advertising uk
dc.subject consumers uk
dc.title Рекламна комунікація виробників товарів і послуг у соцмережах засобами SMM uk
dc.type Робота бакалавра uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу