UA : Для виконання кваліфікаційної роботи бакалавра «Морально-етичні аспекти сучасної інтернет-реклами» опрацьовано 43 джерела.
Об’єктом дослідження є інтернет-реклама, фото на сайті брендів,
відеореклама брендів Levi's, Zara, Bud Light, Tesla, H&M за 2023 рік.
Предметом дослідження є особливості морально-етичних аспектів
сучасної інтернет-реклами фото на сайті брендів, відеореклама брендів Levi's,
Zara, Bud Light, Tesla, H&M за 2023 рік.
Мета дослідження: дослідити морально-етичні аспекти сучасної
інтернет-реклами таких брендів як Levi's, Zara, Bud Light, Tesla, H&M.
Для реалізації поставленої мети необхідно виконати такі завдання:
1) дослідити теоретичні аспекти морально-етичних питань у інтернетрекламі;
2) провести аналіз морально-етичних аспектів у інтернет-рекламі;
3) проаналізувати на морально-етичні аспекти інтернет реклами брендів
Levi's, Zara, Bud Light, Tesla, H&M
Методи дослідження: Системний підхід і книгознавчий аналіз. Для
реалізації дослідницьких завдань застосовувалися такі спеціальні методи:
історико-статистичний, порівняльного аналізу та синтезу. Також були
використані методи опису, узагальнення та метод системного аналізу.
Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці,
приcвячені розгляду етичних аспектів реклами науковців О. В. Колосніченко,
В. Біленко, О. Вдовічена , Т. В. Горохова, Ю. А. Заіка, В. Кузяк, В. О. Брейтер,
Т. О. Башук, С. О. Родіонов, Т. Черниш, О. Салімон, Д. В. Якимчук, В. І.
Довбуш, G. E. Chele, D. L. Lucinschi, C. Stefanescu, N. H. Conradie, S. K. Nagel,
G. de Kerviler, C. Ardelet, B. Slavich , A. A. Morán-Reyes, M. J. Payette, D.
Albreski, J. M. Grant-Kels, J. W. Wiktor, K. Sanak-Kosmowska.
Наукова новизна одержаних результатів полягає у тому, що здійснено
спробу комплексного аналізу морально-етичних аспектів сучасної інтернет-
реклами. Дослідження включає теоретичний огляд проблематики, а також
емпіричний аналіз актуальних прикладів, які ілюструють ключові етичні
виклики, з якими стикаються фахівці у галузі
Сфера застосування: матеріали роботи можуть бути використані в
наукових доповідях, в матеріалах лекцій у рамках курсів для студентів
спеціальності «Реклама і зв’язки з громадськістю», при написанні курсових та
дипломних робіт студентами факультету журналістики.
EN : Holiev M.A Moral and ethical aspects of modern internet advertising.
Запоріжжя, 2024- 50 с.
This thesis explores the moral and ethical dimensions of contemporary internet
advertising. Through extensive research, it concludes that internet advertising must
balance commercial interests with consumer rights, ensuring transparency and
informed choice. The use of subconscious influence in advertising is deemed
unethical as it may undermine individual autonomy and freedom of choice. Ethical
standards in internet advertising aim to prevent manipulations and ensure transparent
communications, crucial for maintaining consumer trust. Special attention is given to
advertising medical products and services, and the prohibitions on advertising
alcohol, tobacco, pornography, and military equipment underscore the necessity of
moral constraints in advertising to foster a healthy social environment. The thesis also
highlights the importance of ethical internet advertising in societal well-being and
cultural development, advocating for truthful information and cultural sensitivity in
advertising practices. Examples from major brands illustrate the consequences of
neglecting these ethical considerations, underscoring the need for advertisers to be
cautious and responsible in addressing sensitive social and cultural issues. The study
calls for strategies that consider ethical and moral aspects in marketing to support
positive public perception and brand trust.