Інституційний репозитарій ЗНУ

Сучасна реклама в аудіовізуальних медіа: регулятивні інструменти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Паламарчук, Поліна Ігорівна
dc.date.accessioned 2024-06-24T09:43:50Z
dc.date.available 2024-06-24T09:43:50Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19637
dc.description Паламарчук П. І. Сучасна реклама в аудіовізуальних медіа: регулятивні інструменти : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник Н. Д. Санакоєва. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 76 с. uk
dc.description.abstract UA : Для виконання кваліфікаційної роботи бакалавра «Сучасна реклама в аудіовізуальних медіа: регулятивні інструменти» опрацьовано 44 джерела. Предметом дослідження є особливості законодавчого регулювання сучасної реклами в аудіовізуальних медіа. Об’єкт дослідження – реклама в аудіовізуальних медіа 11 канал, ICTV та ICTV2 з січня 2024 по травень 2024. Мета роботи полягає у дослідженні законодавчих регулятивних інструментів аудіовізуальної реклами на телебаченні. Методи дослідження: аналізу й синтезу під час вироблення наукової концепції; типологічний, компаративний під час аналізу практичного матеріалу. Наукова новизна дослідження полягає у спробі дослідження сучасних законодавчих регулятивних інструментів аудіовізуальної реклами на телеканалах 11 канал, ICTV та ICTV2. Практичне значення роботи визначається можливістю використання результатів дослідження для подальшої розробки навчальних курсів з регулювання рекламної діяльності. У результаті проведеного дослідження проаналізовано практику дотримання норм законодавства у сфері рекламного дискурсу на телебаченні. Досліджено нормативно-правові документи, що регулюють рекламну діяльність в Україні, та проаналізовано рекламний контент на телеканалах 11 канал, ICTV та ICTV. Висновки дослідження свідчать про необхідність посилення контролю за дотриманням законодавства у сфері реклами. uk
dc.description.abstract EN : Advertising activity in Ukraine is regulated by a number of legislative acts, among which the laws «On Advertising» and «On Media» take a prominent place. These laws establish the basic principles of advertising, define the rights and obligations of advertisers, its producers and distributors, and also establish restrictions on the content and forms of advertising. The subject of this research is the peculiarities of legislative regulation of modern advertising in audiovisual media. The object of the research is advertising in the audiovisual media of «11 Kanal», «ICTV» and «ICTV2» from January 2024 to May 2024. The goal of the research is to study the legislative regulatory instruments of audiovisual advertising. Research methods: analysis and synthesis during the development of the scientific concept; typological, comparative during the analysis of practical material. The scientific novelty of the research lies in the attempt to study modern legislative regulatory instruments of audiovisual advertising. The practical significance of the work is determined by the possibility of using the research results for the further development of training courses on media literacy and regulation of advertising activities. The scientific novelty of the research lies in the attempt to study modern legislative regulatory instruments of audiovisual advertising on the TV channels «11 Kanal», «ICTV» and «ICTV2». As a result of the research, the practice of compliance with the norms of legislation in the field of advertising discourse on television was analyzed. Regulatory legal documents that regulate advertising activities in Ukraine were studied, and advertising content on the TV channels «11 Kanal», «ICTV» and «ICTV2» was analyzed. The research findings indicate the need to strengthen control over compliance with legislation in the field of advertising. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject аудіовізуальна реклама uk
dc.subject спонсорство uk
dc.subject прихована реклама uk
dc.subject продакт-плейсмент uk
dc.subject телебачення uk
dc.subject законодавство uk
dc.subject audiovisual advertising uk
dc.subject sponsorship uk
dc.subject covert advertising uk
dc.subject television uk
dc.subject legislation uk
dc.subject media literacy uk
dc.title Сучасна реклама в аудіовізуальних медіа: регулятивні інструменти uk
dc.type Робота бакалавра uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу