UA : Для виконання кваліфікаційної роботи бакалавра «Стратегії просування сфери послуг бровіста в Інстаграмі» використано 30 джерел.
Об’єкт дослідження – сучасні методи просування засобами реклами
регіональних б’юті послуг «Брови: корекція, ламінування, фарбування».
Предмет дослідження – особливості просування торгової марки «Брови:
корекція, ламінування, фарбування» на регіональному ринку, методи та засоби
розвитку бренду.
Метою дослідження є виявлення найбільш ефективних способів
просування регіонального бренду «Брови: корекція, ламінування, фарбування» в
соціальних мережах. Дослідження дозволить розкрити особливості роботи з
цільовою аудиторією, визначити найефективніші канали просування та виявити ті
методи, які допоможуть досягти максимального ефекту.
Основними завданнями є вивчення сучасних тенденцій у використанні
соціальних мереж для просування товарів та послуг, а також аналіз ефективності
використання цих інструментів на прикладі регіонального бренду краси «Брови:
корекція, ламінування, фарбування».
Методи дослідження: аналіз, описовий метод, контент-аналіз, метод
класифікації та узагальнення, проблемно-тематичний метод.
Методологічну основу дослідження складають праці вчених, які
досліджували напрямки просування бренду в українській та зарубіжній науковій
думці, а саме: І. Дьячук, Д. Ю. Комар, О.О. Оковита, Т.В. Поліщук, Н.В. Попова,
С.В. Похилько, А.А. Рибчинська, С. Старк, А. Степук, І.М. Чирак, О.Я. Ярмолюк
та інші.
Наукова новизна дослідження полягає в тому, що у роботі були детально
і ґрунтовно проаналізовані сучасні інтегровані методи і засоби просування сфери
послуг бровіста «Брови: корекція, ламінування, фарбування».
Сфера застосування: матеріали проведеного дослідження можуть бути
використані у професійній діяльності рекламістів та PR-фахівців, а також може
бути використані під час вивчення спецкурсів, семінарів та практичних занять.
EN : Pastuhova O. O. Strategies for promoting the eyebrow service industry on
Instagram. Zaporizhzhia. 2024. 65 p.
Regional beauty services "Eyebrows: correction, lamination, dyeing" decided to
actively use social networks to promote their cosmetic services on the Ukrainian
market. The starting point was the need to attract a new audience and increase
awareness of the services. In order to achieve these goals, a marketing strategy based on
the effective use of social networks was developed.
Social media can play an important role in achieving your marketing goals,
promoting your brand and attracting new customers. However, success depends on the
right strategy, interaction with the audience and constant analysis of results.
The relevance of the topic of the thesis is due to the need to investigate and analyze
how modern integrated tools can form a complete system for the comprehensive
promotion of beauty services "Eyebrows: correction, lamination, coloring" on the
regional market.
The object of the research is modern methods of promotion by advertising means
of regional beauty services "Eyebrows: correction, lamination, dyeing".
The subject of the study is the peculiarities of the promotion of the "Eyebrows:
correction, lamination, coloring" trademark in the regional market, methods and means
of brand development.